AnonymBruker Skrevet 18. juli 2022 #1 Del Skrevet 18. juli 2022 Jeg har planlagt intervalltrening i dag og onsdag, jeg trener ute med rask gange som intervall. Jeg ser nå at det er meldt 29 varmegrader her på onsdag. Jeg tar selvsagt med meg vann, men er det noe annet jeg bør tenke på? Bør jeg droppe treningen? Anonymkode: d82e7...735 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tangent Skrevet 18. juli 2022 #2 Del Skrevet 18. juli 2022 Det er kanskje ikke dagen for å presse seg til det ytterste. Men bare ta hensyn til kroppen hvis den sier fra at det er greit å gi seg litt tidligere enn vanlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2022 #3 Del Skrevet 18. juli 2022 Folk takler varme forskjellig, men hvis du vanligvis takler det fint går det nok greit. Løp et sted det et litt skygge (skogsvei el.) og ha med vann. Det kommer til å gå mye saktere enn du er vant til, så ikke tenk på det. Kjenn etter hvordan kroppen føles. God løpetur! 😎😅 Anonymkode: 60003...0ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2022 #4 Del Skrevet 18. juli 2022 Ok, takk, da prøver jeg. Tar bare ikke den hardeste økten akkurat da. TS Anonymkode: d82e7...735 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2022 #5 Del Skrevet 18. juli 2022 Så du skal bare GÅ? Da burde det gå helt fint med mindre du er i veldig dårlig form og har dårlig helse. Anonymkode: 16395...7a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Akay Skrevet 18. juli 2022 #6 Del Skrevet 18. juli 2022 Jeg trener 7 dager i uka hele året. Samme greiene. Ha med vann så går det fint. det vil være en del tyngre på veldig varme dager, men bare å kjøre på 😁💪🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2022 #7 Del Skrevet 18. juli 2022 7 minutter siden, AnonymBruker said: Så du skal bare GÅ? Da burde det gå helt fint med mindre du er i veldig dårlig form og har dårlig helse. Anonymkode: 16395...7a8 Ja, jeg er i veldig dårlig form og har hatt dårlig helse hele livet. Er nylig hjerteoperert og er nå i rehabiliteringstrening for å komme i form. TS Anonymkode: d82e7...735 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2022 #8 Del Skrevet 18. juli 2022 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Ja, jeg er i veldig dårlig form og har hatt dårlig helse hele livet. Er nylig hjerteoperert og er nå i rehabiliteringstrening for å komme i form. TS Anonymkode: d82e7...735 Da trener du IKKE ute i 29 grader. Anonymkode: 6d55b...7b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå