AnonymBruker Skrevet 18. juli 2022 #1 Skrevet 18. juli 2022 Opplever til stadighet at barnet har slike hull som på bildet i bukser. De havner stort sett på samme sted. Har prøvd å sy hullene sammen for hånd og med maskin, da bli buksene ubehagelige å ha på sier barnet. Det stikker dr jeg har sydd. Hullene blir jo bare større om jeg venter med å gjøre noe. Tips til hva jeg kan gjøre? Anonymkode: 4f447...be7
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2022 #2 Skrevet 18. juli 2022 Ikke fortell barnet at du har reparert og se om barnet reelt merker det. Jeg har ei som kjenner ubehag hvis hun blir gjort oppmerksom på at noe er annerledes, men som ikke merker det hvis hun ikke får vite det. Anonymkode: 91fb2...ca0 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2022 #3 Skrevet 18. juli 2022 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Ikke fortell barnet at du har reparert og se om barnet reelt merker det. Jeg har ei som kjenner ubehag hvis hun blir gjort oppmerksom på at noe er annerledes, men som ikke merker det hvis hun ikke får vite det. Anonymkode: 91fb2...ca0 Har ikke sagt noe, bare sydd og lagt den tilbake i skapet. Anonymkode: 4f447...be7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå