AnonymBruker Skrevet 18. juli 2022 #1 Skrevet 18. juli 2022 Det er mange som undertrykker sine seksuelle lyster og ikke minst holder de hemmelig over for partner. I mange tilfeller er det ingen ting å være redd for og om folk hadde vist hvordan partner hadde reagert, hadde de sikkert blitt positivt overrasket i mange tilfeller - i hvertfall så lenge partner ikke er konservativ kødd/høne Kan dere som ikke klarer å være ærlige over for deres partner fortelle hvorfor og hva er det som hindrer at dere er ærlige over for deres partner og ikke minst, dere selv. Er det verdier som dere har "arvet", men på samme tid aldri tenkt nøye over, som lar dere føle skamm for det dere er, liker og fantaserer om? Anonymkode: 9cca2...d73
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2022 #2 Skrevet 18. juli 2022 Min hemmelige fantasi er at vi har trekant og at hun får fantastiske orgasmer med en yngre og velutstyrt mann/gutt. Jeg vet at at hun ville tro jeg var gal om jeg foreslo noe slikt og kanskje vurdert skilsmisse så derfor holder jeg dette for meg selv og bruker denne fantasien når jeg er alene og trenger en utløsning. Anonymkode: 589f7...3ed 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2022 #3 Skrevet 19. juli 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Min hemmelige fantasi er at vi har trekant og at hun får fantastiske orgasmer med en yngre og velutstyrt mann/gutt. Jeg vet at at hun ville tro jeg var gal om jeg foreslo noe slikt og kanskje vurdert skilsmisse så derfor holder jeg dette for meg selv og bruker denne fantasien når jeg er alene og trenger en utløsning. Anonymkode: 589f7...3ed Dette er klassisk cuck/hot wife fantasy. Hva står i veien for at du deler denne fantasien med kona? Er hun opptatt av konservative verdier og helt fastlåst? Anonymkode: 9cca2...d73
tasmus82 Skrevet 19. juli 2022 #4 Skrevet 19. juli 2022 (endret) Det der er cuckolding. Dette er også min fetish, og jeg har også prøvd å få mine kvinnfolk til å slå seg løs - og fikk litt kjeft for det. Jeg gikk vel litt feil frem kanskje, da jeg bare oppfordret sånn ut av det blå at hun skulle finne seg en annen - men jeg visste ikke så mye om hva dette var på den tiden. Jeg ønsker ikke å være sånn da, for jeg skammer meg skikkelig over dette. Jeg føler meg så feil! Jeg skal jo ikke være sånn føler jeg, men faen som denne tanken får blodet til å bruse. Endret 19. juli 2022 av tasmus82 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2022 #5 Skrevet 19. juli 2022 tasmus82 skrev (5 timer siden): Det der er cuckolding. Dette er også min fetish, og jeg har også prøvd å få mine kvinnfolk til å slå seg løs - og fikk litt kjeft for det. Jeg gikk vel litt feil frem kanskje, da jeg bare oppfordret sånn ut av det blå at hun skulle finne seg en annen - men jeg visste ikke så mye om hva dette var på den tiden. Jeg ønsker ikke å være sånn da, for jeg skammer meg skikkelig over dette. Jeg føler meg så feil! Jeg skal jo ikke være sånn føler jeg, men faen som denne tanken får blodet til å bruse. Har det akkurat på samme måten. Litt flau over at jeg tenner på dette. Jeg har så vidt nevnt dette for min kone, men hun mener jeg er gal og vil bli kvitt henne når jeg kunne ønske hun hadde sex med en annen (eller trekant med meg og en annen). Derfor holder jeg dette litt "skjult" og maser ikke noe mer om det. Tenner ikke på ydmykelse og dermed ikke på det klassiske cuckold/hotwife-forholdet, men fantaserer (som de fleste som har denne fetisjen) å se henne pule med en kjekk fyr som har større kuk enn min høyst gjennomsnittlige. Er nok litt bi innerst inne så kanskje derfor jeg drømmer om å få være med på dette. Anonymkode: 589f7...3ed
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2022 #6 Skrevet 19. juli 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Dette er klassisk cuck/hot wife fantasy. Hva står i veien for at du deler denne fantasien med kona? Er hun opptatt av konservative verdier og helt fastlåst? Anonymkode: 9cca2...d73 Om hun er helt fastlåst vet jeg ikke, men litt konservativ når det gjelder sex. Har oppdaget at hun tenner på å ha sex "i det fri", men ellers er det misjonær en gang i uka. Skulle ønske hun var mer "utforskende". Hun forteller meg når hun møter/ser kjekke menn/gutter så kanskje hun er litt på gli. Jeg oppfordrer henne til å flørte litt, men det bare synes hun er dumt og vil ikke. Finnes mange som prøver seg og som hun avviser. Anonymkode: 589f7...3ed
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2022 #7 Skrevet 19. juli 2022 Jeg er vant til et ganske sprelsk og utforskende sexliv, men er nå sammen med en som er det motsatte. Samme rutine hver gang, null utforsking. "Hvis det er noe du ikke er fornøyd med, må du si fra", men samtidig aldri noen samtaler om hva man liker osv. Minimalt forspill. Jeg mister sexlysten dessverre. Han er bare ikke mottagelig for innspill. Anonymkode: 02a38...5a9 1
tasmus82 Skrevet 19. juli 2022 #8 Skrevet 19. juli 2022 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Har det akkurat på samme måten. Litt flau over at jeg tenner på dette. Jeg har så vidt nevnt dette for min kone, men hun mener jeg er gal og vil bli kvitt henne når jeg kunne ønske hun hadde sex med en annen (eller trekant med meg og en annen). Derfor holder jeg dette litt "skjult" og maser ikke noe mer om det. Tenner ikke på ydmykelse og dermed ikke på det klassiske cuckold/hotwife-forholdet, men fantaserer (som de fleste som har denne fetisjen) å se henne pule med en kjekk fyr som har større kuk enn min høyst gjennomsnittlige. Er nok litt bi innerst inne så kanskje derfor jeg drømmer om å få være med på dette. Anonymkode: 589f7...3ed Hva om du forklarer henne hva cuckolding er? Det er ikke ydmykelsen jeg tenner på heller, men det at min partner blir "brukt" av en annen mann. Jeg har mine teorier om hvorfor jeg tenner på dette, og hos meg tror jeg det handler om at jeg har en så sterk selvforakt at jeg gjerne heller vil se min partner sammen med en "bedre" mann. 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2022 #9 Skrevet 19. juli 2022 Holdt tilbake det jeg virkelig ville for tidligere samboer (7 år sammen). Dvs, spøkte med det en gang i blant for å se an responsen som var negativ hver gang. Så å si det som det var ikke aktuelt. Møtte en ny etter bruddet og var dønn ærlig fra start. At jeg vil ha trekant en gang i blant, ikke en gang i uka, eller måneden for den del, men når det passer. Og det var helt greit. Har det regelmessig nå. Det som er interessant er at de aller fleste vi spør er med, så lenge vi er åpne og ærlige på det vi vil. Ikke noe at en av oss blir kjent med den ny liker før vi "lurer" vedkommende med. Sier det rett ut, at vi liker det litt og om personen vil bli med. Noen sier nei og da blir det med det. Men folk flest tåler fint å bli spurt så lenge man tørr å gjøre seg litt ærlige og sårbare. Anonymkode: 86722...8e7
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2022 #10 Skrevet 19. juli 2022 Min hemmelige fantasi er nettopp det, min og hemmelig. Jeg vet ikke om det ville vært like pirrende og spennende dersom jeg delte det eller for den del fikk prøve det. Derfor holder jeg det hemmelig, fantaserer og koser meg med det selv 😄 Anonymkode: ed851...8b5 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2022 #11 Skrevet 19. juli 2022 Av erfaring... når jeg har nevnt slike ting blir det faktisk ikke alltid så godt mottatt, menn kan være veldig ordentlige og konservative. Anonymkode: ddb86...afb
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2022 #12 Skrevet 19. juli 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Av erfaring... når jeg har nevnt slike ting blir det faktisk ikke alltid så godt mottatt, menn kan være veldig ordentlige og konservative. Anonymkode: ddb86...afb Kvinner kan være like ordentlige og konservative dessverre... er min erfaring. Jeg har spurt min kone hva hun ønsker og fantaserer om, men vil ikke snakke om sex i det hele tatt. Så da skjønner dere at jeg ikke "maser" om dette hotwife-greiene. Anonymkode: 589f7...3ed
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2022 #13 Skrevet 19. juli 2022 Mannen min ønsker trekant med en mann til. Han vil veldig gjerne se at jeg blir tatt hardt av en yngre mann som er større utstyrt enn han. Det er jeg som holder igjen, er veldig redd for at det vil få negative konsekvenser i etterkant. Selv om tanken er veldig fristende. Jeg derimot ønsker at mannen min skal legge meg naken over fanget hans og rise meg. Har ikke helt tørt å si det rett ut, har bare hintet. Anonymkode: 4cfd4...3d4
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2022 #14 Skrevet 19. juli 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Kvinner kan være like ordentlige og konservative dessverre... er min erfaring. Jeg har spurt min kone hva hun ønsker og fantaserer om, men vil ikke snakke om sex i det hele tatt. Så da skjønner dere at jeg ikke "maser" om dette hotwife-greiene. Anonymkode: 589f7...3ed Jeg sitter i samme båt dessverre. Vi har hatt "dirty talk" under sex og fantasert vi har oss med et annet par, der vi slepper oss helt fri og alle har seg med hverandre. Under selve akten er hun veldig gira, men et par dager senere får hun totalt emosjonelt utbrudd og føler seg ekkel for å tenne på slike ting, som går i mot hennes "verdier". Når det er sagt, så kommer hun på et par minutter når vi fantaserer slik når vi har sex, ellers sliter hun med å orgasme. Dette er veldig trist og jeg blir helt oppgidd av måtte ha denne diskusjonen hver gang, for å overbevise hun at dette trenger ikke å realiseres irl. Hilsen, Ts Anonymkode: 9cca2...d73 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2022 #15 Skrevet 19. juli 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Mannen min ønsker trekant med en mann til. Han vil veldig gjerne se at jeg blir tatt hardt av en yngre mann som er større utstyrt enn han. Det er jeg som holder igjen, er veldig redd for at det vil få negative konsekvenser i etterkant. Selv om tanken er veldig fristende. Jeg derimot ønsker at mannen min skal legge meg naken over fanget hans og rise meg. Har ikke helt tørt å si det rett ut, har bare hintet. Anonymkode: 4cfd4...3d4 Si det rett ut. Ikke hint. Det at han har cuckhold fantasy trenger ikke bety at han ikke kan være dominerende - han kan og switch - underdannig og dominerende. Viser han tegn for å være underdannig ellers? Anonymkode: 9cca2...d73
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2022 #16 Skrevet 19. juli 2022 AnonymBruker skrev (På 18.7.2022 den 3.45): Er det verdier som dere har "arvet", men på samme tid aldri tenkt nøye over, som lar dere føle skamm for det dere er, liker og fantaserer om? Anonymkode: 9cca2...d73 Nei. Men nå er jeg rimelig vanilje også da. Har ingen spesielle fantasier eller kinks 🤷🏼♀️ Anonymkode: 24813...875
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2022 #17 Skrevet 20. juli 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Nei. Men nå er jeg rimelig vanilje også da. Har ingen spesielle fantasier eller kinks 🤷🏼♀️ Anonymkode: 24813...875 Da er dette spørsmålet og denne tråden ikke rettet mot deg. Hvorfor har du behov for å svare på noe som tydeligvis ikke angår deg? Ts. Anonymkode: 9cca2...d73 2
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2023 #18 Skrevet 30. januar 2023 AnonymBruker skrev (På 19.7.2022 den 22.54): Mannen min ønsker trekant med en mann til. Han vil veldig gjerne se at jeg blir tatt hardt av en yngre mann som er større utstyrt enn han. Det er jeg som holder igjen, er veldig redd for at det vil få negative konsekvenser i etterkant. Selv om tanken er veldig fristende. Jeg derimot ønsker at mannen min skal legge meg naken over fanget hans og rise meg. Har ikke helt tørt å si det rett ut, har bare hintet. Anonymkode: 4cfd4...3d4 Har samma fantasi som mannen din.Mange menn som digger denne tanken. Anonymkode: b3407...7f2
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2023 #19 Skrevet 30. januar 2023 Jeg tør ikke å si det fordi jeg fantaserer om ting jeg ikke tror er særlig vanlig for jenter å fantasere om. Anonymkode: 942b4...53a
Gjest DreamWorks Skrevet 30. januar 2023 #20 Skrevet 30. januar 2023 (endret) ... Endret 5. februar 2023 av DreamWorks
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå