AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #1 Skrevet 17. juli 2022 Beklager langt innlegg. Mannen min har en god venn. En fyr som er lett å like og er en kjernekar. Rett før korona, ble han sammen med en dame. Vi er begge travle, så vi fikk ikke møtt hverandre før nå nylig. Hun er godt likt blant kompisene til mannen og jeg har bare hørt mye pent om henne. Til og min mann er begeistret for henne. De chatter en del på snap/Messenger. Ingenting romantisk, kun vennskapelig. Jeg googlet henne på forhånd og er en typisk karrierekvinne/superkvinne som får til alt. I mine øyne er hun helt perfekt. Hun fremstår slik på SoMe. (Åpen IG og maaaange følgere) Så hun er på en måte min girlcrush, før jeg i det hele tatt møtte henne. Hun er også en god del eldre. Jeg gledet meg veldig til å treffe henne på dobbeldate og høre om det spennende livet hennes. Praten gikk greit og stemningen var god under middagen. Jeg fikk ikke spurt henne så mye for hun spurte mye om meg. Jeg er langt fra noen karrierekvinne, men har en deltidsjobb (samfunnskritisk yrke) som jeg elsker og lønnen er grei. Hun spurte om designerklærne mine og vesken jeg gikk med. Vi skravlet som om vi var gamle venninner, følte jeg. Kompisen til mannen kommenterte at han visste at vi ville finne tonen. Mellom to retter, spurte hun meg om jeg ville bli med henne på do og «pudre nesen». Jeg lot meg ikke be to ganger og ble med henne inn på dametoalettet. Allerede da spurte hun om jeg ikke syns det er flaut å leve på mannen min som sponser klærne og livsstilen min, og hvorfor jeg bare jobbet deltid eller finne meg en annen jobb å være stolt av og få mere lønn. Jeg hadde visst bare noen år igjen som trofekone, før jeg blir byttet ut. Jeg ble så paff at jeg ikke fikk sagt noe. Jeg og mannen har god økonomi og jeg trenger ikke å jobbe mer, da vi ønsker å være mer tilstede med barnet vårt. Mannen min har mer formue enn meg, men jeg hadde nedbetalt leilighet i Oslo, da vi møttes og har alltid vært forsiktig med penger og vært heldig med investeringene mine før jeg møtte mannen min. Resten av kvelden, sa hun ikke så mye til meg, men skravlet med mennene våre. Hun var veldig hyggelig, men så knapt i min retning. Hun avbrøt meg hver gang jeg skulle si noe. Jeg har aldri opplevd noe lignende, så jeg skjønner ikke helt hvordan jeg skal tolke dette. Ingenting av det hun beskyldte meg for er sant. Anonymkode: 2572d...057
Mwfa Skrevet 17. juli 2022 #2 Skrevet 17. juli 2022 Hu hørtes lite trivelig ut.. Sagt dette til mannen din? Hva syns han? 12
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2022 #3 Skrevet 18. juli 2022 Mwfa skrev (5 minutter siden): Hu hørtes lite trivelig ut.. Sagt dette til mannen din? Hva syns han? Nei, jeg har ikke gjort det enda. For hun er veldig trivelig mot han. De har daglig kontakt og det har bare vært latter. Jeg er sjokkert selv, og har ikke fått summet meg til å fortelle han det. TS Anonymkode: 2572d...057 1
Maestro Skrevet 18. juli 2022 #4 Skrevet 18. juli 2022 Gud, da hadde jeg blitt skikkelig fornærmet. Hva får folk til og spy ut sånn? Når det tillegg var første gang hun traff deg? Hadde helt klart sagt dette til mannen min, å sagt at det var første og siste møte med henne. 13 2
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2022 #5 Skrevet 18. juli 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Nei, jeg har ikke gjort det enda. For hun er veldig trivelig mot han. De har daglig kontakt og det har bare vært latter. Jeg er sjokkert selv, og har ikke fått summet meg til å fortelle han det. TS Anonymkode: 2572d...057 Jeg forstår det. Vanskelig å vite hva hennes goal er når hun holder på slik. I det ene øyeblikket utrolig hyggelig og når dere er alene kommer med slike kommentarer.. Skjønner det kan være vanskelig å ta det opp med mannen. Men syns du burde snakke med han, legg det frem til sånn; Vet ikke om jeg mistolket henne, men syns det var litt merkelig. Siste du vil er å bli usikker på mannen din. Vet at de prater sammen, også har du det hu har sagt i bakhodet. Kanskje du føler deg tryggere ved å ha mannen på "ditt lag", ved at han vet hva du har opplevd alene med henne? Anonymkode: b26e8...21a 4 1
MacadamiaNut Skrevet 18. juli 2022 #6 Skrevet 18. juli 2022 Her må du sette hardt mot hardt til din mann ang teksting dem imellom. Det høres ut som om hun er meget sjalu på deg. Neste gang du må være i samme rom som henne, prøv å ta opp samtalen med mobilen, før du blir alene med henne. Sånne psykopater er gode til å holde tilstanden sin godt skjult for alle andre enn offeret. 15 3
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2022 #7 Skrevet 18. juli 2022 MacadamiaNut skrev (4 timer siden): Her må du sette hardt mot hardt til din mann ang teksting dem imellom. Det høres ut som om hun er meget sjalu på deg. Neste gang du må være i samme rom som henne, prøv å ta opp samtalen med mobilen, før du blir alene med henne. Sånne psykopater er gode til å holde tilstanden sin godt skjult for alle andre enn offeret. Tusen takk for svar❤️ Jeg skjønner bare ikke hvorfor hun skal være sjalu. Nyforelsket og ifølge kommentarer på IG, er det mange som beundrer henne, inkludert meg. Dette var før vi ble alene på dametoalettet. Det med at de har kontakt, frykter jeg ikke. Det har hendt flere ganger at jeg har svart henne for mannen min, fordi han har bedt meg om det. Men takk for tips ang opptak. Det skal uansett lenge til jeg kommer til å treffe henne. TS Anonymkode: 2572d...057
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2022 #8 Skrevet 18. juli 2022 Klyp henne i puppen neste gang hun sier noe Anonymkode: f0082...2e9 1 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2022 #9 Skrevet 18. juli 2022 Kan jo kanskje virke som hun er interessert i mannen din. Anonymkode: b7d73...211 5
n_97 Skrevet 18. juli 2022 #10 Skrevet 18. juli 2022 Merket ikke mannen din at hun avbrøt deg når du prøvde å si noe? Det er veldig uhøflig. Hvis noen virker for gode til å være sanne er det gjerne det. Vet du at hun har den cv'n og karrieren hun påstår at hun har? Det kan jo like godt være kredittkort og forbrukslån hun opprettholder forbruket med. Alt er mulig bak fasaden på instagram. 5
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2022 #11 Skrevet 18. juli 2022 Herregud så lettfornærma du var da, ts? Svarte du på det hun spurte om? Hvorfor sitter du i kvinnefella og koser deg i deltidsjobben, er du sikker på at du fikser det om det blir skilsmisse og du må klare deg på din lille deltidspensjon i 25-30 år? Har du råd til bolig i samme skolekrets? Og er du en litt sånn kjedelig fasadedame? Merkeklær og dyre vesker er jo DRIT kjedelig, og så jobber du deltid som sykepleier og diller med englebarna og ser lekker ut når mannen kommer fra jobb liksom… Jada, fordommer, men kanskje du framsto slik for henne? Dere var ute, det var sikkert alkohol, kanskje hun er fed up av søte små konemorer som liksom beundrer henne «åh du er så flink, og jeg hadde aldri tort, så modig du er som satser,» mens de bare går og surrer selv. Anonymkode: 690b9...b65 13 2
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2022 #12 Skrevet 18. juli 2022 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Herregud så lettfornærma du var da, ts? Svarte du på det hun spurte om? Hvorfor sitter du i kvinnefella og koser deg i deltidsjobben, er du sikker på at du fikser det om det blir skilsmisse og du må klare deg på din lille deltidspensjon i 25-30 år? Har du råd til bolig i samme skolekrets? Og er du en litt sånn kjedelig fasadedame? Merkeklær og dyre vesker er jo DRIT kjedelig, og så jobber du deltid som sykepleier og diller med englebarna og ser lekker ut når mannen kommer fra jobb liksom… Jada, fordommer, men kanskje du framsto slik for henne? Dere var ute, det var sikkert alkohol, kanskje hun er fed up av søte små konemorer som liksom beundrer henne «åh du er så flink, og jeg hadde aldri tort, så modig du er som satser,» mens de bare går og surrer selv. Anonymkode: 690b9...b65 Hvem faen er det hun tror hun er, og hvilken rett mener du hun har for å diktere eller mene noe som helst om hvordan ts skal leve sitt liv? Det må da virkelig være opp til ts og mannen! Anonymkode: 0a202...4dc 9 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2022 #13 Skrevet 18. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Herregud så lettfornærma du var da, ts? Svarte du på det hun spurte om? Hvorfor sitter du i kvinnefella og koser deg i deltidsjobben, er du sikker på at du fikser det om det blir skilsmisse og du må klare deg på din lille deltidspensjon i 25-30 år? Har du råd til bolig i samme skolekrets? Og er du en litt sånn kjedelig fasadedame? Merkeklær og dyre vesker er jo DRIT kjedelig, og så jobber du deltid som sykepleier og diller med englebarna og ser lekker ut når mannen kommer fra jobb liksom… Jada, fordommer, men kanskje du framsto slik for henne? Dere var ute, det var sikkert alkohol, kanskje hun er fed up av søte små konemorer som liksom beundrer henne «åh du er så flink, og jeg hadde aldri tort, så modig du er som satser,» mens de bare går og surrer selv. Anonymkode: 690b9...b65 TS her. Min personlig økonomi har ingen noen med, bortsett fra nærmeste familie og venner. Men jeg kan forsikre deg om at jeg kan fin cashe ut en leilighet i nabolaget dersom jeg og mannen skal gå fra hverandre. Før jeg møtte mannen min, sparte/investerte jeg 80% av lønna, slik at jeg kunne pensjonere meg innen jeg fyller 50, om jeg vil. Om jeg så har en kjedelig livsstil, hva så? Etter å ha levd med mye rus og vold gjennom hele barndommen, er det ren og skjær luksus for meg å ha et typisk A4-liv. Sikkert kjedelig for noen, men jeg elsker livet mitt. Hva er galt med å beundre en person som har fått til mye? Hun er dyktig i jobben sin og det syns jeg er på sin plass å berømme henne for det. Hun hadde ikke trengt å være ufin og anta at jeg levde på mannen min. Anonymkode: 2572d...057 9 6 4
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2022 #14 Skrevet 18. juli 2022 Mulig hersketeknikk bruk det der, har hun sterkt behov for å være i fokus så er det mulig at hun prøver å få deg til å bli mer reservert så hun har spotlightet for seg selv. Anonymkode: e279c...7df 8 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2022 #15 Skrevet 18. juli 2022 Du må bli tøffere og stå opp for deg selv. Nå er jeg mann, men jeg hadde på ingen måte funnet meg i at noen hadde tatt meg på tomannshånd og sagt noe tilsvarende til meg, da hadde jeg gitt noen passende gloser tilbake. Man blir behandlet slik man lar andre behandle seg, og setter man ikke foten ned med en gang så vil det fortsette. Anonymkode: 54bef...c9e 2 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2022 #16 Skrevet 18. juli 2022 n_97 skrev (3 timer siden): Merket ikke mannen din at hun avbrøt deg når du prøvde å si noe? Det er veldig uhøflig. Hvis noen virker for gode til å være sanne er det gjerne det. Vet du at hun har den cv'n og karrieren hun påstår at hun har? Det kan jo like godt være kredittkort og forbrukslån hun opprettholder forbruket med. Alt er mulig bak fasaden på instagram. TS her. Jeg tror ikke hun lyver om karrieren. Hun har blitt omtalt i visse aviser av og til, så om noe skurrer med hennes CV, har det sikkert blitt oppdaget for lengst. Både han og kompisen merket at hun avbrøt og lot meg snakke ferdig, men da beklaget hun leende at hun blir så engasjert. Hun er utrolig sjarmerende, det skal hun ha. Idag ringte kompisen og takket for sist og syns vi bør gjenta dobbeldaten. Jeg er heldigvis opptatt fremover, men det gjorde ingenting skøyt hun inn. (FaceTime) Mannen min kunne vel bli med, noe han alltid har gjort. Han og kompisen har hengt mye sammen, også før hun ble sammen med kompisen. Anonymkode: 2572d...057 2
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2022 #17 Skrevet 18. juli 2022 Prøver garantert å igle seg innpå mannen din prøver å få deg til å tenke at du ikke fortjener han Anonymkode: bdabe...36d 2
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2022 #18 Skrevet 18. juli 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Du må bli tøffere og stå opp for deg selv. Nå er jeg mann, men jeg hadde på ingen måte funnet meg i at noen hadde tatt meg på tomannshånd og sagt noe tilsvarende til meg, da hadde jeg gitt noen passende gloser tilbake. Man blir behandlet slik man lar andre behandle seg, og setter man ikke foten ned med en gang så vil det fortsette. Anonymkode: 54bef...c9e TS her. Takk, jeg pleier egentlig å stå opp for meg selv. Men akkurat der og da ble jeg tatt på senga. Vi hadde så god tone, at jeg så det ikke komme. Uansett er det godt med en påminnelse❤️ Anonymkode: 2572d...057 1 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2022 #19 Skrevet 18. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Prøver garantert å igle seg innpå mannen din prøver å få deg til å tenke at du ikke fortjener han Anonymkode: bdabe...36d TS her. Hun og kompisen virker veldig forelsket. Så jeg tror ikke det, men jeg kan jo ta feil. Uansett er det ikke første gangen noen prøver seg på mannen min, og han har høflig avvist dem. Der er jeg trygg. Anonymkode: 2572d...057 1 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2022 #20 Skrevet 18. juli 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): TS her. Jeg tror ikke hun lyver om karrieren. Hun har blitt omtalt i visse aviser av og til, så om noe skurrer med hennes CV, har det sikkert blitt oppdaget for lengst. Både han og kompisen merket at hun avbrøt og lot meg snakke ferdig, men da beklaget hun leende at hun blir så engasjert. Hun er utrolig sjarmerende, det skal hun ha. Idag ringte kompisen og takket for sist og syns vi bør gjenta dobbeldaten. Jeg er heldigvis opptatt fremover, men det gjorde ingenting skøyt hun inn. (FaceTime) Mannen min kunne vel bli med, noe han alltid har gjort. Han og kompisen har hengt mye sammen, også før hun ble sammen med kompisen. Anonymkode: 2572d...057 Her har du noen som angriper ditt domene, det skal du forsvare. Begynn med å bli med gjengen, ta med en lydopptaker, slik at du forhåpentligvis får dokumentert det som blir sagt til deg på tommanshånd neste gang. Anonymkode: 54bef...c9e 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå