Gå til innhold

Hvordan godkjenne svigersønn

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Min datter skal ta med hjem kjæresten sin, som fort vil bli samboeren. Det kom brått på meg. Siden hun er pappajente har det stor betydning for henne at jeg gir gode score. 

Jeg vil jo være ærlig hvis det er en tvilsom type.  Men hvordan kan man gjennomskue en kar som eksempelvis er narrsist? 

Anonymkode: 8d528...9c5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du skal ikke godkjenne, du skal akseptere. Man ser ikke om noen er narsissist ved første møte, man vet ikke at de er tvilsomme heller.

Anonymkode: eee40...a3a

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ta to skritt tilbake (eller fire), hvis datteren din er glad er du glad. Hvis hun trenger hjelp, så vil et godt forhold mellom dere gjøre at hun vet at du stiller opp. Utover det er det ingenting for deg å gjøre i relasjonen mellom dem. Vær en vanlig, hyggelig fyr ovenfor datterens kjæreste. 

Anonymkode: 98e8a...8d6

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Du kan jo signere et sted på ham, men det vil neppe tas i mot uten rare blikk. OK-stempel i panna likeså. 

Vrient. Blir kanskje nødt til å bare utøve folkeskikken du har lært datteren din opp i og ha en hyggelig kveld uten at du leter etter X-faktor knappen eller tenner fakler og kaller inn til øyråd for å stemme ham ut. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det merker du ikke, men det du kan legge merke til om hun endrer seg på uheldig vis

Anonymkode: 78b34...247

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Å godkjenne for meg vil være viktig. Hun er faktisk min datter.  Jeg kan ikke akseptere tvilsom type. Hilsen Trådstarter. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Min datter skal ta med hjem kjæresten sin, som fort vil bli samboeren. Det kom brått på meg. Siden hun er pappajente har det stor betydning for henne at jeg gir gode score. 

Jeg vil jo være ærlig hvis det er en tvilsom type.  Men hvordan kan man gjennomskue en kar som eksempelvis er narrsist? 

Med et stempel i panna.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det kan sjeldent avsløres ved et første møte. Noen er ekstroverte og skryter mye, andre tilforlatelige...du kan jo lese litt om de på nett ,eller søke på You Tube. 

Men EN ting skal jeg si deg om du er redd for slike. Din datter er pappajente.  Dersom hun etter en tid trekker seg vekk fra deg av grunner du ikke får til å stemme, så er det et rødt flagg. Narsissister vil i de fleste tilfeller isolere sine kjærester fra deres familier,eller så splid.  

Anonymkode: 083ac...a66

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Godkjenne... ? Skjønte ikke helt det. En ny person kan det jo uansett ta lang tid å bli ordentlig kjent med, kanskje aldri. Det kommer an på hvor åpne dere svigers klarer å være. 

Tenk på ditt eget besøk første gang hos svigers. Hvordan var de / skulle du ønske de var? Sett deg selv i hans situasjon. 

Om du er alvorlig, skeptisk og stiller kontrollspørsmål, er det stor risiko for at en nervøs(?) kjæreste ikke klarer å oppføre seg naturlig, og ingen blir kjent med hverandre. 

Vi er alle mennesker som bare ønsker å bli likt.

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Å godkjenne for meg vil være viktig. Hun er faktisk min datter.  Jeg kan ikke akseptere tvilsom type. Hilsen Trådstarter. 

🍿🍿🍿

Anonymkode: 8db50...386

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...