AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #61 Skrevet 26. juli 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Neiii, det er en myte! Man får d-vitamin med solkrem også, i tillegg til at man beskytter huden👍☀️🧴 Anonymkode: 285ed...953 Hvis du skal ha d-vitamin må du ha en halvtime i (norsk) sol uten solkrem. Anonymkode: db106...fcd
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #62 Skrevet 26. juli 2022 Jeg har kuttet ut vippeextensions og bruker heller lash serum. Latt også brynene mine vokse og sluttet å få noen til å forme den. Jeg føler at jeg ser mye bedre ut naturlig enn med sminke, falske vipper og påtegna bryn. Sminken kuttet jeg ut for 10 år siden, men bruker leppestift når jeg skal ut på byen. Bruker hjemmelaget ansiktsmaske 1 gang i uken, og Dr. Greve vitamin c glow toner som har jevnet ut huden min. Bruker kun solkrem eller aftersun på huden ellers. Anonymkode: 06769...0ca
flusa Skrevet 26. juli 2022 Forfatter #63 Skrevet 26. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Bruker hjemmelaget ansiktsmaske 1 gang i uken Anonymkode: 06769...0ca Hvordan lager du denne masken?🤗
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #64 Skrevet 26. juli 2022 flusa skrev (1 time siden): Hvordan lager du denne masken?🤗 Det er egentlig bare kokosmasse som jeg blander med enten olivenolje eller kokosmelk som jeg putter i kjøleskapet☺️ Billig og funker veldig fint mot min tørre hud. Jeg lager ikke så mye om gangen. Anonymkode: 06769...0ca
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå