Gjest Athena Catalina Skrevet 17. juli 2022 #21 Skrevet 17. juli 2022 emilie123 skrev (30 minutter siden): Tviler på at legekontoret er åpent på en søndag. JEG GLEMTE DET VAR SØNDAG. NÅ GIDDER JEG IKKE Å SI DET FLERE GANGER.
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #22 Skrevet 17. juli 2022 Athena Catalina skrev (2 minutter siden): JEG GLEMTE DET VAR SØNDAG. NÅ GIDDER JEG IKKE Å SI DET FLERE GANGER. Nå vet jeg at det er søndag hvertfall. Anonymkode: caecd...046 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #23 Skrevet 17. juli 2022 Om du har fått SMS om at timen er avlyst (og er helt sikker på det), og du er bortreist, ville jeg passet på å ringe legekontoret når telefonen åpner og si at du har fått sms om avlyst time, men at du plutselig fikk påminnelse i dag (i går). Da bør de i alle fall ikke sende deg ikke møtt-gebyr. Jeg jobber et sted hvor pasienter av og til settes opp dobbelt, timer blir glemt slettet osv., og opplever relativt ofte at disse som er feiloppsatt på time ikke møter og heller ikke tar kontakt med oss. Da sitter jeg (som behandler) uten pasient i alt fra 15 til 90 minutter... Systemet vårt sender ut påminnelse 48 timer før avtalen, og det hadde vært så mye bedre om folk heller tok kontakt når de får SMS som er feil, i stedet for å bare ignorere det. (Hos oss er det ikke noe vanskelig å komme gjennom på telefonen, så det tar ikke mange sekundene å ringe for å gi beskjed.) Anonymkode: 994b2...d95
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå