AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #1 Skrevet 17. juli 2022 Mor ble kjempesint når far annonserte at han har møtt en dame og at denne damen skal møte deres barn. De har vært skilt i 3 år. De har 50/50 fordeling. Nå skal mor kreve mindre samvær hos far som straff for at han har funnet seg en partner. Dette kan ikke være normal oppførsel? Anonymkode: 226e2...836
norw Skrevet 17. juli 2022 #2 Skrevet 17. juli 2022 Mange bitre ekskoner dessverre, og det blir dessverre ikke vektlagt nok i forbindelse med omsorgsfordeling. 5 1 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #3 Skrevet 17. juli 2022 Ikke tenk så mye over om dette er normal oppførsel eller ei. Bare Finn ut om du gidder det der😅 Blir er evig kaos!! Anonymkode: 006d7...d94 3 3
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #4 Skrevet 17. juli 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Ikke tenk så mye over om dette er normal oppførsel eller ei. Bare Finn ut om du gidder det der😅 Blir er evig kaos!! Anonymkode: 006d7...d94 Lyser sikkert gjennom at jeg er ny partner 😅 Jeg er en del år yngre enn henne og har selv 1 barn. Kanskje hun føler seg truet av meg ? Om hun føler seg truet i mammarollen så kommer jeg ikke til å ta den fra henne. Jeg er mamma selv. Jeg kunne ikke brydd meg mer om hvem faren til ungen min er sammen med. Så lenge vedkommende behandler barnet mitt bra og barnet trives. Det er alt som betyr noe for min del. Satt å tenkte over om jeg orket slikt styr, men skal jeg gi slipp på kjærligheten fordi han har en psyko eks? 🤷♀️🤷♀️ ts Anonymkode: 226e2...836
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #5 Skrevet 17. juli 2022 norw skrev (17 minutter siden): Mange bitre ekskoner dessverre, og det blir dessverre ikke vektlagt nok i forbindelse med omsorgsfordeling. Ja dessverre. De bruker barna som våpen i sin egen bitterhet mot sin eks. Unner ikke de å komme seg videre ts Anonymkode: 226e2...836 1
Overaltalltid Skrevet 17. juli 2022 #6 Skrevet 17. juli 2022 Nr 1 og kalle xn til barnefar Psyko er en ukultur. Unormalt nei.. er mange bitre følelser i et brudd som gjør at man reagerer litt ekstra når forandringer skjer. Og det er alltid rart når noen finner seg ny partner. Det som er normalt ...er at det som regel alltid går over etter man har fått reagert og pustet litt. 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #7 Skrevet 17. juli 2022 Overaltalltid skrev (Akkurat nå): Nr 1 og kalle xn til barnefar Psyko er en ukultur. Unormalt nei.. er mange bitre følelser i et brudd som gjør at man reagerer litt ekstra når forandringer skjer. Og det er alltid rart når noen finner seg ny partner. Det som er normalt ...er at det som regel alltid går over etter man har fått reagert og pustet litt. Jo men å true faren med å ta fra han barna hans er jo litt over skaftet ? ts Anonymkode: 226e2...836 4 2
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #8 Skrevet 17. juli 2022 De har vel en skriftlig avtale ? Anonymkode: 99644...b54
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #9 Skrevet 17. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): De har vel en skriftlig avtale ? Anonymkode: 99644...b54 Ja det har de. Hun har kalt han inn for fvk. Hun sier at barna ikke vil til han. Han ble kjempelei seg stakkars. ts Anonymkode: 226e2...836
Overaltalltid Skrevet 17. juli 2022 #10 Skrevet 17. juli 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jo men å true faren med å ta fra han barna hans er jo litt over skaftet ? ts Anonymkode: 226e2...836 Ingen i Norge i dag kan bare ta barna sine fra mor eller far , med en samværsavtale. Da er det advokatmat og om mor ønsker det får hun bare kjøre på det vil jo ikke gagne hun i hvert fall. Pust å tenk det går over , la barnefar ta seg av det. Tenk din rolle blir å ta vare på deg og barna best mulig . Og ikke bland deg inn i kaoset det straffer hun deg. 😉 2
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #11 Skrevet 17. juli 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Ja det har de. Hun har kalt han inn for fvk. Hun sier at barna ikke vil til han. Han ble kjempelei seg stakkars. ts Anonymkode: 226e2...836 Hvor lenge har du kjent han? Anonymkode: 87b4e...cbc
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #12 Skrevet 17. juli 2022 Overaltalltid skrev (10 minutter siden): Ingen i Norge i dag kan bare ta barna sine fra mor eller far , med en samværsavtale. Da er det advokatmat og om mor ønsker det får hun bare kjøre på det vil jo ikke gagne hun i hvert fall. Pust å tenk det går over , la barnefar ta seg av det. Tenk din rolle blir å ta vare på deg og barna best mulig . Og ikke bland deg inn i kaoset det straffer hun deg. 😉 Har ikke tenkt å blande meg inn, men jeg skal være en støtte for han om han trenger noen å snakke med. ts Anonymkode: 226e2...836 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #13 Skrevet 17. juli 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hvor lenge har du kjent han? Anonymkode: 87b4e...cbc Vi begynte å date i oktober. Så har vært sammen en stund før vi bestemte oss for å involvere barna. Da fortalte vi våre ekser om ny partner. ts Anonymkode: 226e2...836
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #14 Skrevet 17. juli 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Vi begynte å date i oktober. Så har vært sammen en stund før vi bestemte oss for å involvere barna. Da fortalte vi våre ekser om ny partner. ts Anonymkode: 226e2...836 Det kan være mange grunner til at hun reagerer uten at det er at hun føler seg truet av deg. Kanskje du med tiden vil oppleve ting med han som gjør at hennes reaksjoner gir mening. Du kjenner han såpass lite ennå. Anonymkode: 87b4e...cbc 4
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #15 Skrevet 17. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det kan være mange grunner til at hun reagerer uten at det er at hun føler seg truet av deg. Kanskje du med tiden vil oppleve ting med han som gjør at hennes reaksjoner gir mening. Du kjenner han såpass lite ennå. Anonymkode: 87b4e...cbc Greit nok det, ingen mennesker er perfekte. Men synes lite om at man skal bruke barna som våpen mot sin ekspartner 🤷♀️ ts Anonymkode: 226e2...836 3
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #16 Skrevet 17. juli 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Greit nok det, ingen mennesker er perfekte. Men synes lite om at man skal bruke barna som våpen mot sin ekspartner 🤷♀️ ts Anonymkode: 226e2...836 Står i det selv jeg, far reagerte rimelig sterkt da jeg fikk ny. Så fikk han ny dame for under 2 år siden og nå kjemper han med nebb og klør for å fjerne meg som mor. Er det først nå hun skal få han fjernet? Anonymkode: 87b4e...cbc 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #17 Skrevet 17. juli 2022 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Lyser sikkert gjennom at jeg er ny partner 😅 Jeg er en del år yngre enn henne og har selv 1 barn. Kanskje hun føler seg truet av meg ? Om hun føler seg truet i mammarollen så kommer jeg ikke til å ta den fra henne. Jeg er mamma selv. Jeg kunne ikke brydd meg mer om hvem faren til ungen min er sammen med. Så lenge vedkommende behandler barnet mitt bra og barnet trives. Det er alt som betyr noe for min del. Satt å tenkte over om jeg orket slikt styr, men skal jeg gi slipp på kjærligheten fordi han har en psyko eks? 🤷♀️🤷♀️ ts Anonymkode: 226e2...836 Hun høres ikke helt god ut nei. Men dere har nettopp blitt sammen og skal introduseres til hverandres barn om jeg forstod det riktig? Anonymkode: 8d0da...99e 1
Maleficenta Skrevet 17. juli 2022 #18 Skrevet 17. juli 2022 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Mor ble kjempesint når far annonserte at han har møtt en dame og at denne damen skal møte deres barn. De har vært skilt i 3 år. De har 50/50 fordeling. Nå skal mor kreve mindre samvær hos far som straff for at han har funnet seg en partner. Dette kan ikke være normal oppførsel? Anonymkode: 226e2...836 huff. Ikke greit å bruke barna på denbe måten. Her straffer hun jo barna også ved å nekte de samvær med sin far. Her har sjalusien gjort at hun har mistet gangsynet
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #19 Skrevet 17. juli 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hun høres ikke helt god ut nei. Men dere har nettopp blitt sammen og skal introduseres til hverandres barn om jeg forstod det riktig? Anonymkode: 8d0da...99e Min eks presenterte barnet vårt for dama si samme måned som han møtte henne. Måneden etter bodde de sammen. Hender noen er kjappere enn andre, men her ble de vel sammen i oktober i fjor så det er jo ikke det verste fra ts. Anonymkode: 87b4e...cbc 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #20 Skrevet 17. juli 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Står i det selv jeg, far reagerte rimelig sterkt da jeg fikk ny. Så fikk han ny dame for under 2 år siden og nå kjemper han med nebb og klør for å fjerne meg som mor. Er det først nå hun skal få han fjernet? Anonymkode: 87b4e...cbc Ja, de har hatt 50/50 siden bruddet for over 3 år siden. De har samarbeidet greit. Var han som gikk ut av ekteskapet pga mye krangling og mistrivsel. Han har vært alene en lang stund. De delte bolig en stund etter bruddet. (Annenhver uke i huset). Så lot han henne beholde huset og kjøpte seg nytt hus. Han ønsker å etablere seg pånytt nå. Jeg kommer til å ta meg god tid. Har barn selv og har ikke tenkt å flytte inn før jeg er 100% sikker. Vi har kommet til det stadiet at vi ønsker å bli kjent med barna. Tilbringe mer tid sammen. Men jeg føler det blir så vanskelig når det blir så store krangler ut av det. ts Anonymkode: 226e2...836
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå