AnonymBruker Skrevet 16. juli 2022 #1 Skrevet 16. juli 2022 Det er ikke som at jeg går med nesa i sky og virker arrogant, men jeg har en rak holdning og ser tilfreds ut når jeg ferdes ute. Hvorfor irriterer dette mennesker? Liker ikke folk at andre har det bra med seg selv? Anonymkode: 1b884...f9c
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2022 #2 Skrevet 16. juli 2022 De bryr seg ikke, folk har mer enn nok med seg selv. Anonymkode: e37de...93b 18 3
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2022 #3 Skrevet 16. juli 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): De bryr seg ikke, folk har mer enn nok med seg selv. Anonymkode: e37de...93b Ser ut til at de bryr seg når de ser surt på meg og ikke andre forbipasserende, samt snur seg for å glo mer Anonymkode: 1b884...f9c
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2022 #4 Skrevet 16. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ser ut til at de bryr seg når de ser surt på meg og ikke andre forbipasserende, samt snur seg for å glo mer Anonymkode: 1b884...f9c Så du snur deg for å se om de glor på deg når du har passert.....? Anonymkode: e37de...93b 22 5
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2022 #5 Skrevet 16. juli 2022 Folk ser sure ut når de går rundt i egen verden. Og så ser de på deg med surfjeset de går rundt med. Betyr ikke at surfjeset er beregnet på deg, betyr bare at du så det. Anonymkode: bbe53...8a4 11
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2022 #6 Skrevet 16. juli 2022 Du innbiller deg ting, rett og slett. Anonymkode: aa569...512 21
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2022 #7 Skrevet 16. juli 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Så du snur deg for å se om de glor på deg når du har passert.....? Anonymkode: e37de...93b Hender jeg skal krysse gaten eller bytte retning, da ser jeg jo at de snur seg og glor surt i min retning Anonymkode: 1b884...f9c
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2022 #8 Skrevet 16. juli 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du innbiller deg ting, rett og slett. Anonymkode: aa569...512 Tvilsomt Anonymkode: 1b884...f9c
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2022 #9 Skrevet 16. juli 2022 Slutt å tenke på deg selv i andres kontekst. Som regel har de mer enn nok med seg selv, og bryr seg ikke en centimeter om deg. Dersom det skulle vise seg at de bryr seg om deg, har det nok med hva du utstråler. Anonymkode: f5751...864 4
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2022 #10 Skrevet 16. juli 2022 Kanskje de lurer på om de kjenner deg siden du ser på dem med en tilfreds mine, og så snur de seg for å dobbeltsjekke Anonymkode: bbe53...8a4 5
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2022 #11 Skrevet 16. juli 2022 I tittelen så har du allerde laget deg en årsak. Noe annet er det å søke en grunn til at folk er sure mot deg når du er ute. Men du har ikke empiri til å vite om de er surere mot seg enn andre, og heller ikke om den rake ryggen din er årsaken. Men, det vi vet er at folk ofte speiler andre. Dette bruker selgere som teknikk, ved at de er åpne, smiler og er pratsomme. De vet at de ikke får like god kontakt ved å være avmålte og tilbaketrukne. Og folk speiler ofte andre rundt deg. Er du sur så ser folk sure ut tilbake, er du strålende blid høster du mer smil. Ser du ut som en overlegen blei så er folk gjerne kjølige i respons. Har du steinansikt og morskt blikk, er det færre som hilser. Så... Ja. Anonymkode: 96933...dc9 6 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2022 #12 Skrevet 16. juli 2022 Hvorfor tror du verden handler om deg? Anonymkode: 2df3d...e64 4
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2022 #13 Skrevet 16. juli 2022 Det er nok bare i ditt hode. Anonymkode: 81043...6df 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2022 #14 Skrevet 16. juli 2022 Jeg har også en rak holdning og er forholdsvis høy. I tillegg ser jeg mye på folk, fordi det er artig å se på andre mennesker. Min erfaring er at de fleste mennesker smiler til meg, noen hilser til og med. Det er utrolig hyggelig å smile til ukjente, fordi man blir møtt med så mange smil gjennom dagen. Kan folks surhet handle mer om ansiktsuttrykket ditt, Ts? Anonymkode: 1f7a3...d26 11
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2022 #15 Skrevet 16. juli 2022 Enten er det i ditt hode ellers er det fordi du glor på folk. Slutt å overtenke og få deg litt folkeskikk. Anonymkode: eeb8a...188 5
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2022 #16 Skrevet 16. juli 2022 Jeg opplever at folk ser på puppene mine når jeg retter opp ryggen.. Folk stirrer på meg, hvorfor det? Anonymkode: a8c57...5d0
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2022 #17 Skrevet 16. juli 2022 Kunne ønske det fantes en stirreklubb for dem som liker å stirre. Så kunne de sittet i en gymsal og stirret på hverandre, vel vitende om at de andre godtar stirringen, altså, samtykke-stirring. Anonymkode: 5d5b7...0de 1 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #18 Skrevet 17. juli 2022 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Det er ikke som at jeg går med nesa i sky og virker arrogant, men jeg har en rak holdning og ser tilfreds ut når jeg ferdes ute. Hvorfor irriterer dette mennesker? Liker ikke folk at andre har det bra med seg selv? Anonymkode: 1b884...f9c Jeg har en rak holdning og har aldri blitt stirret surt på. Det skal sies at jeg smiler så å si 24/7, kanskje du skal prøve et smil i stedet for å se tilfreds ut? Ellers tror jeg som flere her at det sitter i ditt eget hode. Anonymkode: 3ca7c...d36 3
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #19 Skrevet 17. juli 2022 Jeg legger ikke merke til andre når jeg går ute blant folk. Jeg har fokus på hvor jeg skal, hva jeg skal der, om jeg har husket lommeboken og om jeg låste bilen før jeg gikk. Anonymkode: a42a1...471 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #20 Skrevet 17. juli 2022 Kam svare deg fra mitt ståsted. Kroppsholdning forteller mye og det gir mange signaler mange ikke tenker over engang. Når jeg som sliter med angst går ute blant folk, ser jeg mye ned i bakken da jeg sliter voldsomt med øyekontakt og sliter også med at jeg er redd for å bli kontaktet av mennesker hvis jeg ser på de. Dette er meg på en dårlig dag. I tillegg har jeg en dårlig holdning og går med lut rygg. Jeg synes jeg er stygg når jeg smiler og det koster meg også mye krefter å smile, derfor finner jeg det mer behagelig å være helt nøytral i ansiktsmimmiken , på meg blir det da et såkalt retting bitch face Så kan jeg ha dager hvor jeg kanskje føler meg litt bedre og tør kanskje å se meg litt rygg og se litt på personen som går forbi meg. Hvis du da kommer med rak rygg og et kroppsspråk som oser selvtillit så er det snakk om bare 0,005 sekunder av synet av det som får meg til å underkaste meg, krumme ryggen min og se bort. Fordi jeg føler nok du med din kroppsholdning er sterkere enn meg. Uten at du nødvendigvis er det, men som sagt - kroppsspråk sier mye. For deg vil jeg sikkert muligens oppfattes som en sur dame som ser stygt på deg og synes du er noe forferdelige greier. Men slik er det ikke Du tenker feil om dette, ingen bryr seg om deg og hvordan du går. Det er ikke sånn at folk ser deg og de kan se rett inn i tankene dine og de ser stygt på deg fordi de ser hva slags feil du har gjort i livet ditt osv. Jobb med hodet ditt. Og som mange sier her: smil Anonymkode: eac0c...e62 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå