AnonymBruker Skrevet 16. juli 2022 #1 Skrevet 16. juli 2022 Isbitmaskina mi virker ikke. Hvor lenge har de garanti på isbitmaskiner? 1 år? Kjøpte den på jula. Hvis jeg må kjøpe ny. Hvilken isbitmaskin er best? Billigst mulig? Hadde dere gått for sølv, eller svart? Tenkte å kjøpe en til tusen kroner. Anonymkode: 328f9...eaa
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2022 #2 Skrevet 16. juli 2022 Er sølv, svart eller hvit finest? Er noen merker bedre enn andre? Anonymkode: 328f9...eaa
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2022 #3 Skrevet 16. juli 2022 Skit i garantien da, reklamasjonstiden er uansett 5 år. Om den er mindre enn 5 år reklamerer du på den, og så får du forhåpentligvis fikset den gratis. Og om det viser seg at reklamasjonsperioden er over, eller du har gjort ett eller annet idiotisk som har ødelagt den, kan du lage en tråd på Hus og hage for å spørre om tips om ny maskin. Anonymkode: 72530...2b0
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2022 #4 Skrevet 16. juli 2022 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Skit i garantien da, reklamasjonstiden er uansett 5 år. Om den er mindre enn 5 år reklamerer du på den, og så får du forhåpentligvis fikset den gratis. Og om det viser seg at reklamasjonsperioden er over, eller du har gjort ett eller annet idiotisk som har ødelagt den, kan du lage en tråd på Hus og hage for å spørre om tips om ny maskin. Anonymkode: 72530...2b0 Har jula lagra garantien på mobil nummeret da? For har mista kvitteringen. Er redd jeg må reklamere den. Også sender de den inn. Også må jeg betale for å få henta den fordi den da ikke går på garantien. Det har jeg måttet før på mindre elektronikker andre steder. Anonymkode: 328f9...eaa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå