Gjest hilda Skrevet 17. november 2005 #1 Del Skrevet 17. november 2005 Hei jenter. Jeg er (velsignet?) med en liten rumpe.. men jeg synes dessverre den er aaalt for liten og flat skulle så gjerne vært mer feminin..Noen gode treningstips til å gjøre rumpa mer synlig?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sarah Skrevet 18. november 2005 #2 Del Skrevet 18. november 2005 Heisann! Jeg merker stor forskjell etter at jeg begynte med styrketrening. Jeg trener benpress,utfall og hoftepress. Du finner sikkert beskrivelse i noen blader, eller på noen internettsider. Om du ikke trener på senter,kan du gjøre f eks utfall med fylte brusflasker i hendene. Jeg trener styrke 3 ganger i uka,med de øvelsene jeg skrev over for rumpa. de tar sikkerlig og i tillegg til å få stram og fast rumpe,så blir det litt mer "løftet" og jeg synes den ser litt fyldige ut?! Kjenner sikkerlig godt at jeg har fått mer muskler etter å ha trent de øvelsene 3 g/uke nå i 7 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_meg_* Skrevet 18. november 2005 #3 Del Skrevet 18. november 2005 Styrektrening er tingen, særlig øvelsen som heter utfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hilda Skrevet 21. november 2005 #4 Del Skrevet 21. november 2005 Takk for svar Nå er det ut på trening! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest z Skrevet 26. november 2005 #5 Del Skrevet 26. november 2005 ... og knebøy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 26. november 2005 #6 Del Skrevet 26. november 2005 og markløft..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hilda Skrevet 26. november 2005 #7 Del Skrevet 26. november 2005 høh? markløft??? Hva er det..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rav Skrevet 27. november 2005 #8 Del Skrevet 27. november 2005 høh? markløft??? Hva er det..? ← Markløft: illustrasjon. Du legger en stang foran deg på gulvet. Stå med bøyde knær og rett rygg (ekstremt viktig å utføre denne øvelsen korrekt for ikke å ødelegge deg!), og grip stanga med over- eller underhåndsgrep. Dra stanga "oppetter bena" (altså oppover) til du har rettet bena helt strake. Utfører du øvelsen med strake ben tar den mer på rumpa. Anbefaler på det sterkeste at du får noen til å vise deg riktig teknikk her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 27. november 2005 #9 Del Skrevet 27. november 2005 og gir skikkelig sprettrumpe.....:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå