Gå til innhold

Kunne du datet en mann som var arbeidsledig?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Og som ikke var på utkikk etter en jobb, fordi han er så rik at han ikke trenger å jobbe. Kunne du datet han?

Anonymkode: c6c57...14a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kommer an på personlighet og kjemi. 

Anonymkode: ee1bb...bd4

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Kommer helt an på resten av fyren, er han lat, så nei. 

Anonymkode: 1d704...901

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg tror ikke det. For jeg er ikke rik selv, og jeg vil ikke bli sett på som en "golddigger".

Hadde han vært arbeidsledig og arbeidssøkende, med grei nok økonomi til å klare seg i hverdagen(slik jeg selv har), hadde det blitt noe annet.

Anonymkode: c13e0...c03

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Mest sannsynlig ikke. Folk som ikke har noe å gjøre om dagene blir fort litt uinteressante.

Anonymkode: cb883...6de

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Nei, jeg tror ikke det. For jeg er ikke rik selv, og jeg vil ikke bli sett på som en "golddigger".

Hadde han vært arbeidsledig og arbeidssøkende, med grei nok økonomi til å klare seg i hverdagen(slik jeg selv har), hadde det blitt noe annet.

Anonymkode: c13e0...c03

Nei 🙈

AnonymBruker
Skrevet

Ja selvsagt

Anonymkode: 74e53...aae

Skrevet

Ja. Om han hadde andre interesser og vi hadde bra kjemi, så hadde det ikke vært noe problem.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Mest sannsynlig ikke. Folk som ikke har noe å gjøre om dagene blir fort litt uinteressante.

Man kan selvfølgelig ha mer enn nok å finne på, selv om man aldri går på jobb altså. Man sitter neppe og bare "glor i veggen" i seksten timer i døgnet, bare avbrutt av åtte timer søvn liksom. 

Kanskje en sånn person dyrker haugesvis med for eksempel fritidsinteresser, reiser over hele verden, eller fyller ting med ekte glede - i steden for å bare slave på jobben hver eneste dag i femti år. 

Anonymkode: d41cb...64c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg er kvinne, jobber ikke. Har likevel nok å gjøre om dagene. Er mye på tur, og folk er svært interessant i mine turerfaringer. Aldri før hatt så mange som spør meg om noe som nå, da folk gjerne vil ha turtips o.l.

Anonymkode: 58e8b...929

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg er kvinne, jobber ikke. Har likevel nok å gjøre om dagene. Er mye på tur, og folk er svært interessant i mine turerfaringer. Aldri før hatt så mange som spør meg om noe som nå, da folk gjerne vil ha turtips o.l.

*interessert i

AnonymBruker
Skrevet

Kommer an på hvorfor han var arbeidsledig.

Anonymkode: b91f9...477

AnonymBruker
Skrevet

Kommer an på på om han hadde hatt stor kuk. En stor kuk kan oppveie mye for andre negative ting. 

Anonymkode: 480d9...7e0

AnonymBruker
Skrevet

datet, ja..

Anonymkode: f7264...189

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Og som ikke var på utkikk etter en jobb, fordi han er så rik at han ikke trenger å jobbe. Kunne du datet han?

Anonymkode: c6c57...14a

Nei. Det er turn-off.

AnonymBruker
Skrevet

Aldri i verden!! 

Anonymkode: 3577b...ebc

AnonymBruker
Skrevet

Er man da per definisjon arbeidsledig? 

Anonymkode: c6ca8...a70

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Er mann og hadde ikke orket å være sammen med en dame som er så rik at hun velger å ikke jobbe. Jeg hadde blitt misunnelig og lei av å se at hun alltid var hjemme. 

Anonymkode: dfde4...68d

AnonymBruker
Skrevet

Hvis han gjorde noe som minna om en karriere, så kanskje. Feks drev med sport på et litt seriøst plan. 

Anonymkode: 689c4...8d2

AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir fort uinteressert samme hvilken jobb jeg har, og hadde sluttet på dagen, hvis jeg hadde råd til det. Jeg vurderer fortløpende hva slags minimalistliv jeg kunne ha overlevd på, hvis jeg sluttet i dag. En kvinnelig forsørger hadde vært gull. 

Anonymkode: cc4cf...961

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...