Gå til innhold

Mange hamstret da koronaen kom.


Gjest Adobyen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Husker barna skulle bake rundstykker på hjemmeskole. Alle hyllene var tomme for gjær. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hamstret ikke. Men husker veldig godt at jeg gikk rundt i butikken med mine 2 - 3 varer i hendene (bruker sjeldent å handle mer enn jeg kan bære i armene), og lurte på hvorfor folk kjørte ut handelvogner fulle av dopapir.

Ettersom jeg hverken har lav utdannelse eller dårlig økonomi, må det være den positive delen av meg som avgjorde det :) Jeg har vel heller aldri hatt noen særlig uro for smitten. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MorTil2 skrev (10 timer siden):

Jeg hamstret ikke. Men husker veldig godt at jeg gikk rundt i butikken med mine 2 - 3 varer i hendene (bruker sjeldent å handle mer enn jeg kan bære i armene), og lurte på hvorfor folk kjørte ut handelvogner fulle av dopapir.

Ettersom jeg hverken har lav utdannelse eller dårlig økonomi, må det være den positive delen av meg som avgjorde det :) Jeg har vel heller aldri hatt noen særlig uro for smitten. 

Jeg hamstret heller ingen ting. Syntes også det var merkelig med de som hamstret doruller i haugevis den torsdagen. Var først og handlet et par småting dagen etter og fikk tak i det jeg trengte. Var ikke redd ett sekund over verken smitte eller at det skulle bli tomt for noe som helst. Var bare veldig fascinert over all galskapen rundt forbi 😅

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker vi var på butikken den dagen Norge stengte ned,  og vi skulle tilfeldigvis ha dopapir siden vi holdt på å gå tom hjemme. Følte meg nesten litt dum som kjøpte det siden det var så mye fokus nettopp på hamstring av dopapir. 🤪 (Kjøpte bare 1 pakke da, i motsetning til mange andre...)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min dumme nabo hamstret hamstere. Fordi hun ville gjøre som alle andre uten å vite helt hva hamstring betydde.

image.png.dbe02dd51d761614edaf2a76fe7559d4.png

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LCFA skrev (2 minutter siden):

Min dumme nabo hamstret hamstere. Fordi hun ville gjøre som alle andre uten å vite helt hva hamstring betydde.

image.png.dbe02dd51d761614edaf2a76fe7559d4.png

Søte marsvin. 

  • Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, zemer said:

Søte marsvin. 

Ja, det er naboens. Da er hun enda dummere som ikke så forskjell på marsgriser og hamstere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, zemer said:

Søte marsvin. 

Kanskje det var tomt for hamstere?

Jeg hamstret ikke noe annet enn det som var nødvendig å ha i hus i tilfelle jeg skulle bli smittet og måtte isolere meg. Ble ikke smittet; men jeg har alltid mat for noen dager, samt andre nødvendigheter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ichiko skrev (2 minutter siden):

Kanskje det var tomt for hamstere?

Jeg hamstret ikke noe annet enn det som var nødvendig å ha i hus i tilfelle jeg skulle bli smittet og måtte isolere meg. Ble ikke smittet; men jeg har alltid mat for noen dager, samt andre nødvendigheter.

De var vel solgt ut som corona dyr😪

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LCFA skrev (7 timer siden):

Min dumme nabo hamstret hamstere. Fordi hun ville gjøre som alle andre uten å vite helt hva hamstring betydde.

image.png.dbe02dd51d761614edaf2a76fe7559d4.png

Bra dyrebutikkene aldri ble stengt ned da.... 😉

Har kjæledyr selv, og det var vel det eneste som bekymret meg, at jeg ikke skulle få tak det de trengte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MorTil2 skrev (27 minutter siden):

Bra dyrebutikkene aldri ble stengt ned da.... 😉

Har kjæledyr selv, og det var vel det eneste som bekymret meg, at jeg ikke skulle få tak det de trengte :)

Samme her. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

×
×
  • Opprett ny...