Månefisk Skrevet 14. juli 2022 #1 Skrevet 14. juli 2022 Vil gjerne unngå ventilatorhette på veggen for et "renere" uttrykk. Noen som har erfaringer med koketopp med innebygget ventilator generelt, og fra IKEA spesielt? Tenker spesielt på modellen som heter Fördelaktig. Lurer på hvordan effekten av ventilatoren er, støynivå på avtrekk og hvordan det er å holde ventilatoren ren feks. etter en overkoking.
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #2 Skrevet 14. juli 2022 Jeg har denne. Jeg er fornøyd med effekten. Har ikke tenkt over lydnivået, så antar det er innafor. Den er like styrete å vaske som en vanlig kjøkkenvifte 😅 Kanskje litt enklere egentlig, da den pga formen gjør at den er enklere å bløtlegge enn en vanlig vifte. Jeg har kokt over ting et par ganger, det har ikke bydd på problemer så langt iallefall. Det finnes modeller som ser freshere ut da, men ikke hos ikea. Anonymkode: 65795...ccd
Månefisk Skrevet 14. juli 2022 Forfatter #3 Skrevet 14. juli 2022 Takk for svar! De sier at man skal kunne ta ut koppen/bollen under ventilatoren for å tømme for fukt/damp ca hver 14 dag. Så er det jo gjerne et lite stykke mellom bruksanvisning og faktisk bruk i den virkelige hverdagen. Ser for meg at det kan bli forsømt. Er det stort sett "rent" vann, eller blir det fettete? Blir den fort full?
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2022 #4 Skrevet 20. juli 2022 Kjøp noe skikkelig. Bora er best. Anonymkode: 7c41f...1cf
Månefisk Skrevet 21. juli 2022 Forfatter #5 Skrevet 21. juli 2022 Bora er nok best, men koster også nesten tregangeren av IKEA sin. Den kommer greit ut i test for sin prisklasse, så da blir det den i denne omgang 😊 Bora får bli i "forever home" om noen år!
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2022 #6 Skrevet 24. juli 2022 Vi er veldig fornøyde! Betalte 18.000, mine foreldre betalte godt over 50.000 for sin miele og den fungerer ikke halvparten så godt 😛 Anonymkode: 78c53...aaf 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå