Gå til innhold

Kutte ut ny venninne?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 18.7.2022 den 12.56):

Glad jeg ikke søker vennskap....høres utrolig slitsomt ut.

Skal passe på hva man roter seg borti...

Anonymkode: 16a3c...a9e

Helt klart. Bedre å ta vare på de vennene man har. Klart det er hyggelig med nye bekjentskaper, men det skal ikke være slik 

Anonymkode: 7dbe4...17b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi nordmenn blir stadig karakterisert som kalde og usosiale. Men når man leser her på KG så tenker jeg at det er faen ikke så rart. Hvem ønsker å bli invadert 24/7, høre på drama, bli påført dårlig samvittighet, bli totalt utmattet?🙈Jeg har to venner, og det holder for meg. Har konkludert med at som syk har jeg ikke kapasitet til flere. Ihvertfall ikke når jeg har opplevd hvor mye det koster. Nei får heller være den introverte nordmann/kvinnen🥴

Anonymkode: 87a9b...632

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du møtt min tidligere venninne?! Neida, men kutta kontakten med ei som var lik. Så mye drama og hun tok alt av energi fra meg. Tipper jeg er en av hovedhistorien hennes nå, om en av de grusomme venninnene som har dumpet henne, og hvor såra hun ble og om hvorfor alle forlater henne når hun gjør ALT for alle andre.. 🙄 

Jeg kan bare si én ting, og det gjør jeg sjeldent; LØP!

Anonymkode: e089d...de0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Har du møtt min tidligere venninne?! Neida, men kutta kontakten med ei som var lik. Så mye drama og hun tok alt av energi fra meg. Tipper jeg er en av hovedhistorien hennes nå, om en av de grusomme venninnene som har dumpet henne, og hvor såra hun ble og om hvorfor alle forlater henne når hun gjør ALT for alle andre.. 🙄 

Jeg kan bare si én ting, og det gjør jeg sjeldent; LØP!

Anonymkode: e089d...de0

Hehe jeg er også en hovedperson i den storyen…😉LØØP er vel eneste rådet…👏

Anonymkode: 87a9b...632

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Hehe jeg er også en hovedperson i den storyen…😉LØØP er vel eneste rådet…👏

Anonymkode: 87a9b...632

Jeg er et samvittighets menneske, og jeg tror hun deler alt dette for å knytte meg til seg. Jeg har ofte sittet igjen med tanker som: Jeg skal være her for henne uansett. Da alle andre vennene hennes har kuttet henne ut, så skal jeg vise at jeg tåler henne og er trofast. 
Det er ikke normalt å tenke slik om en ny venn? 
Noen klikker en bedre med enn andre, jeg liker at folk er åpen og byr på seg selv.. men redd det ikke blir plass til meg. 
Hun kan gjerne skrive en la g mld om at hun er så glad i meg og kommer på besøk dagen etter og skal kjøpe med ost og kjeks osv. avtaler kl slett. Dagen etter hører jeg ingenting. Hun kommer ikke, og ikke svarer hun på tlf eller mld. 
Så kan jeg møte henne på butikken uka etter og da snakker hun bare om seg og sitt.. ingenting om avtalen vi hadde og tlf hun ikke svarte på. 
Når jeg avtaler noe med ei venninne så er det en avtale. Kommer det noe i veien gir jeg beskjed. 
Jeg orker ikke forholde meg til folk som sier det andre vil høre, eller det som høres koselig ut der og da hvis det bare er et luftslott. 

 

Anonymkode: 7dbe4...17b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...