Gå til innhold

Hva gjøre 3 uker i Paris?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal reise på babymoon i 3 uker i Frankrike. Tenkte vi hvertfall skal oppleve Paris. Hva annet bør vi oppleve og har dere noen tips på lager for en fortryllende tur? :)

Anonymkode: a058d...8a8

Skrevet

Gå på café…

AnonymBruker
Skrevet

Det er jo tusen ting å gjøre i Paris! 😵 Nå er det vel riktignok så varmt at dere bør være mer i skygge, drikke mye VANN og gjøre lite aktivitet. 

Anonymkode: 9abc5...d49

• Liker 2
Skrevet

Ta toget til kysten og kom deg i havet. Ei uke maks på denne tiden av året, alt for varmt i Paris i juli. De som bor der, reiser bort pga varmen. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Lykke til er alt jeg kan si....hadde aldr orka 3 uker der. Helt ødelagt av innvandring, uteliggere og søppel overalt. Så fort du kommer uten for de "vanlige" stedene. 

Anonymkode: 576aa...838

• Liker 2
Skrevet

Synes tre uker hørtes lenge ut i Paris. Ville nok maks vært der i en uke, og brukt de to andre ukene til å reise rundt i Frankrike.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kan lett bruke en uke bare på de beste museene i Paris, så kan man jo ta et par dager i Disneyland. Og da har ikke en gang shoppingen begynt. Med tre uker ville jeg nok tatt en uke på landsbygda eller i mindre byer. Men hadde virkelig ikke slitt med å slå ihjel tre uker i Paris heller :) 

Anonymkode: 127dc...39e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Forresten: Baby moon? :klo:

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

I Paris bør det ikke være noe problem å finne noe fett å gjøre, jeg kunne lett bodd der 1 år og hatt plenty med ting å finne på hver eneste dag😅

Anonymkode: 43616...9eb

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 14.7.2022 den 17.45):

Skal reise på babymoon i 3 uker i Frankrike

Hva/hvor er det? 

Anonymkode: 03a92...5c2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hva/hvor er det? 

Regnet med det er ferie med den nye babyen.

Anonymkode: ee174...744

AnonymBruker
Skrevet

Støtter de som sier ta tog til andre franske byer

Anonymkode: 40f09...b4f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
On 7/16/2022 at 1:33 PM, AnonymBruker said:

Forresten: Baby moon? :klo:

Det er altså en ferie man tar før babyen kommer. Litt som "honeymoon", bare på forskudd. :ler:

Anonymkode: 40873...3ec

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Det er altså en ferie man tar før babyen kommer. Litt som "honeymoon", bare på forskudd. :ler:

Da høres tre uker i en storby bare grusomt ut, særlig i en steikvarm storby inne i landet. Men folk er jo ulike. 

Anonymkode: d1014...66e

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Åj, for meg høres det ut som en spesiell form for selvtortur. Kan nesten ikke tenke meg noe verre enn å være høygravid, i 30-35 varmegrader, i dårlig byluft, med dårlig seng på et hotell, langt unna egen seng, jordmor, familie og alt man ønsker å ha nær seg de siste ukene av et svangerskap. 
Har du tenkt særlig nøye gjennom dette påfunnet? 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Har du tenkt særlig nøye gjennom dette påfunnet? 

Ikke jeg som er TS. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...