AnonymBruker Skrevet 2. juni #21 Skrevet 2. juni Jippiiii!! Da skal jeg se ER igjen. 🥰 Jeg har hele serien på DVD, men det er så mye enklere med strømming. Anonymkode: ce56b...117 1 2
MarianneE Skrevet 7. juni #22 Skrevet 7. juni Jeg har savnet Akutten veldig og jeg ble SÅ glad da jeg så at den kommer på Netflix. 1 1
MalloryK Skrevet 8. juni #23 Skrevet 8. juni Står at det kommer i morgen. Håper det er alle sesongene da, f.eks SVU der legger de bare ut sånn 5 tilfeldige sesonger innimellom
AnonymBruker Skrevet 8. juni #24 Skrevet 8. juni MarianneE skrev (På 7.6.2026 den 9.15): Jeg har savnet Akutten veldig og jeg ble SÅ glad da jeg så at den kommer på Netflix. NÅR da ???????? Anonymkode: d4bd1...1ac
Kalikalinka Skrevet 8. juni #25 Skrevet 8. juni Hurra! Fikk kjempelyst til å se den igjen da jeg var ferdig med The Pitt nå for litt siden, så nå gleder jeg meg! ☺️
MarianneE Skrevet 8. juni #26 Skrevet 8. juni AnonymBruker skrev (58 minutter siden): NÅR da ???????? Anonymkode: d4bd1...1ac I morgen tirsdag 9. Juni
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå