AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #1 Skrevet 14. juli 2022 Du som har og bruker airfryer, har du et merke som du er godt tilfreds med? Anonymkode: 964ee...72b
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #2 Skrevet 14. juli 2022 Vi har Philips xxl og er veldig fornøyd. Hadde først en mindre, også fra Philips, men vi er mange så derfor byttet vi til denne istedet. Anonymkode: 0c12c...d03
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #3 Skrevet 14. juli 2022 Aldri hørt om, lufta er varm nok nå på sommeren uansett vel Anonymkode: 5e0db...9b5
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #4 Skrevet 14. juli 2022 flere erfaringer? Anonymkode: 964ee...72b
Sannaxi Skrevet 14. juli 2022 #6 Skrevet 14. juli 2022 Har Phillips (den minste) og er såå fornøyd! Den gjør det superenkelt å lage mat, skulle ønske jeg skaffet meg en tidligere
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå