Gå til innhold

Rød drikke/smoothie grist på notatbok

Melkos

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg vet ikke om det er helt riktig tema for dette, men det var det som passet best ...

Jeg klarte å søle en helt rød jordbærsmoothie på notatboken min, og nesten alle sidene er nå rødmerket på kantene og midtsiden er helt rød og det er en del flekker på innsiden av sidene på ytterkantene og også på toppen av sidene 😭😣😰

Kan noen hjelpe meg, er det noen som har en anelse om hva jeg kan prøve å gjøre for å få det av, i det minste noe av det. Jeg tenkte jeg kunne bruke en hvit tusj for å dekke over det røde og skrive om noe av skriften som er dekket og prøve å skrape fargen litt av, men jeg vet ikke om det vil hjelpe 😥Disse notatene er så viktige for meg og boken har en spesiell betydning for meg, så jeg har virkelig lyst til å prøve alt for å bevare de! 🙏

Hvert eneste forslag til hva jeg kan gjøre blir satt pris på, tusen takk hvis noen kan hjelpe meg 🙏😫❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Kjøp ny notatbok. Det som står i den gamle boken overfører du til den nye.

Anonymkode: fc446...920

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

For noen år siden hadde jeg lyst til å begynne med art journaling og så mange videoer om det på youtube. Jeg tror noen brukte gamle/brukte bøker der de malte over sidene med gesso for å starte med "blanke ark". Skjønner ikke helt hva du prøver på, hvis du bare skal dekke over noen flekker vet jeg ikke om det hjelper deg. Men hvis du googler litt om art journaling kanskje du kan få noen tips om hvordan du redder selve boka? 

Kan du ta bilde av sidene i boka di og bevare notatene dine digitalt isteden? Eller ta kopier av sidene, hvis du har tilgang på ei bra kopimaskin? 

Anonymkode: d7163...e1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...