Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Publikum hos oprah er jo helt ville, helfrelste.. så jeg lurer på hva det koster å gå på showet hennes.. er sikkert veldig dyrt! Men verdt det, når man får biler og sånn ;) Sikkert veldig lang venteliste oxo, noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå har det bare skjedd 1 gang at publikum fikk biler, og den gangen var publikum spesialinvitert, tror det var lærere. Og "Oprahs favorite things" er vel bare 1 gang i året.

Uansett er det veldig vanskelig å få billetter tenker jeg, men jeg tviler på at det koster noe å være publikum. Du kan jo sjekke ut www.oprah.com

Skrevet
Nå har det bare skjedd 1 gang at publikum fikk biler, og den gangen var publikum spesialinvitert, tror det var lærere.

Har sett dette flere ganger jeg.

At gjester har fått biler, altså...

Men tviler på at de deler ut dette hvert år

Skrevet

Har sett det flere ganger at gjester har fått biler jeg også, tenkte på den gangen alle gjestene fikk hver sin bil jeg.

Skrevet
Har sett det flere ganger at gjester har fått biler jeg også, tenkte på den gangen alle gjestene fikk hver sin bil jeg.

Den gangen hadde de først gitt beskjed om at de skulle gi bort x antall biler, og ba folk skrive inn å fortelle hvorfor akkurat DE fortjente ny bil.

Så hadde hun etter å ha delt ut de bilene et påfølgende show såvidt jeg husker, for de som hadde skrevet inn og ikke fått, hvor hun sa at hun hadde en bil til overs, og at en eller annen i salen ville få den.

Derpå kom det inn endel personer, bærende på små pakker, og gjestene fikk beskjed om at i en av pakkene lå den siste bilnøkkelen, men ingen fikk lov å åpne før hun sa ifra. Og da hun sa fra, pakket alle opp og det lå en nøkkel i hver eneste pakke.

Spesiell dame - og så kan folk gjerne si at alt hun gjør er av kommersielle hensyn og hva som helst, men so what? Hun gleder en haug med mennesker uansett...

Go Oprah!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...