Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Pappa er en stor fan av krigene gjennom tidene, spesielt i de fra det siste århundre.

Vurderer å kjøpe en bok til han om dette til jul.

Noen som har noen bøker å anbefale som ikke koster flesk? (300-400 kr er øvre grense.)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøv på ark.no eller haugenbok.no der har de mye og sender portofritt.

Skrevet

Jeg hadde forhørt meg i en lokal bokhandel, da disse fører mange bøker som beskriver hvordan livet var for hjembyen din under den 2. verdenskrig.

Det finnes også mange andre gode bøker, bla Fange i natt og tåke av Trygve Brattli - denne har jeg lest selv, og kan virkelig anbefale boken. :)

Skrevet

ikke no boktips, men hvorfor ikke kjøpe hele serien "Band of brothers" på dvd?

Skrevet
ikke no boktips, men hvorfor ikke kjøpe hele serien "Band of brothers" på dvd?

Hvor får man kjøpt denne? :)

Skrevet

Jeg leste endel av boken om Per Imerslund, men rakk ikke lese den ferdig før eieren bare hentet den... :forvirret:

Skrevet

Fikk en katalog fra bokhandlerne i går. Der var det en bok som jeg tenkte på til min egen far. Den het Jakten på Bismarck(Kampen om Atlanterhavet) Ellers har Christian Ottosen skrevet mange bøker om det å sitte i fangeleir.

Gjest LoisLane
Skrevet

Har ikke Damm kommet med en bra bok om krigen i år?

Skrevet
Hvor får man kjøpt denne? :)

Her og her feks.

De har den på play.com også, men da blir det moms i tillegg og ikke noe billigere likevel.

:)

Skrevet (endret)

Vil anbefale "Det angår også deg" av Herman Sachnowitz. (En av de få norske jødene som kom levende tilbake fra Auschwitz.) Boken begynner å bli ganske gammel, da, så det er kanskje litt vanskelig å få tak i den...

Endret av Virvel

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...