Gå til innhold

Klarer ikke holde på venner


Godjul

Anbefalte innlegg

Jeg er så utrolig sliten av tankekjøret mitt som går for tiden. Jeg har innsett at jeg ikke har så mange venner som jeg kanskje tidligere trodde. Jeg tror jeg støter dem bort, men vet ikke hvordan dette skjer. Plutselig dør vennskapet ut....? Har møtt så utrolig mye folk fra ulike arenaer opp gjennom livet, men har veldig få igjen nå. Ikke hadde jeg følt det naturlig å si hei til alle jeg kjente før heller...

Ikke vet jeg hvordan jeg skal få meg nye venner heller. Synes dette er veldig tungt, vanskelig, flaut og jeg kjenner at jeg skammer meg over at jeg er slik og har det slik i slutten av tjueårene mine. Liker ikke meg selv og aner ikke hvordan jeg skal komme meg videre i livet. Er litt avhengig av å ha venner å gjøre ting med.

 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du noen venner igjen per dags dato? Hvor kjenner du disse fra? Kan du bli kjent med deres venner igjen? 

Hva slags hobbyer har du? 

Hvordan føler du at du er som person, kan du beskrive deg selv med fem ord feks? Da kan det være lettere å gi gode råd til din situasjon 🌺

Anonymkode: 700d4...428

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du flink til å pleie vennskapene/bekjentskapene dine da?:)

sende snap, spør av og til hvordan det går og om de vil ta en kaffe snart

Anonymkode: 9efa7...55d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har ikke noe formening om hva som kan være grunnen til at du mister venner? 

Er du dårlig på å be de med ut på ting jevnlig?

Er du veldig klengete? 

Er du veldig negativ av deg? 

Snakker du mye om deg og ditt og hva du synes er interessant, og spør/viser lite interesse for venners liv, tanker og følelser? 

Er du flink til å pleie venneforhold og passer på at det er et jevnt gi-og-ta forhold?

Hvor mange venner har du nå? Sjekk inn med de du har. Ønsker du nye venner, så kan det være lurt å begynne med noen nye hobbier. Sjekk også ut Hey girl Facebook gruppa for ditt område

Anonymkode: 422e9...9f6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange fine råd her ts, håper det løsner seg med vennskap ❤️

Anonymkode: b4028...109

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godjul skrev (15 timer siden):

Jeg er så utrolig sliten av tankekjøret mitt som går for tiden. Jeg har innsett at jeg ikke har så mange venner som jeg kanskje tidligere trodde. Jeg tror jeg støter dem bort, men vet ikke hvordan dette skjer. Plutselig dør vennskapet ut....? Har møtt så utrolig mye folk fra ulike arenaer opp gjennom livet, men har veldig få igjen nå. Ikke hadde jeg følt det naturlig å si hei til alle jeg kjente før heller...

Ikke vet jeg hvordan jeg skal få meg nye venner heller. Synes dette er veldig tungt, vanskelig, flaut og jeg kjenner at jeg skammer meg over at jeg er slik og har det slik i slutten av tjueårene mine. Liker ikke meg selv og aner ikke hvordan jeg skal komme meg videre i livet. Er litt avhengig av å ha venner å gjøre ting med.

 

Sender deg en god klem,jeg❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...