Gå til innhold

Fiasko av Ruud i Sverige.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Tapte sin første match i ATP-250-turneringen i Båstad og er ute av turneringen. 
Tegn på at Ruud har nådd toppen og sitt toppnivå som tennisspiller?

Anonymkode: dead0...157

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Åå, Ruud er så jævla sinnsyk D E I L I G 

Anonymkode: 26c62...8b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Eller tegn på at toppformen ikke er inne? Selv de aller beste spillerne i sine beste sesonger har tapt enkelte kamper mot langt lavere rangerte spillere.

Anonymkode: 95c63...68a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Grusspesialisten🤣🤣🤣

Anonymkode: e18e8...aff

Enda mer fiasko. Turneringen i Båstad, som forøvrig er på laveste atp-nivå, går på grus. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Enda mer fiasko. Turneringen i Båstad, som forøvrig er på laveste atp-nivå, går på grus. 

Har Ruud stjålet dama di eller noe? Merkelig med disse stadige anti Ruud-trådene.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Ikke noe sjokk for meg. Jeg har fulgt tennisen i mange mange år og har ikke latt meg rive med av hypen i norske medier særlig angående ranking. Jeg vet godt at Ruud normalt ikke er en topp 10-spiller. Han har bare vært ekstremt heldig med omstendigheter hos andre spillere, covid og turneringstrekninger osv. Alt dette vil normalisere seg etter hvert og Ruud vil være tilbake der han hører hjemme. Et sted mellom topp 30 og topp 100.

Anonymkode: c0090...29f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Ikke noe sjokk for meg. Jeg har fulgt tennisen i mange mange år og har ikke latt meg rive med av hypen i norske medier særlig angående ranking. Jeg vet godt at Ruud normalt ikke er en topp 10-spiller. Han har bare vært ekstremt heldig med omstendigheter hos andre spillere, covid og turneringstrekninger osv. Alt dette vil normalisere seg etter hvert og Ruud vil være tilbake der han hører hjemme. Et sted mellom topp 30 og topp 100.

Ja. Ruud er veldig overhypet. Å tape i dag var flaut. Menmen, det var gøyt så lenge det varte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Har Ruud stjålet dama di eller noe? Merkelig med disse stadige anti Ruud-trådene.

Nei. Men spilte noen matcher mot han for en 8-9 år siden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Åå, Ruud er så jævla sinnsyk D E I L I G 

Anonymkode: 26c62...8b3

Hvis du mener Caroline Ruud så er jeg enig. Sinnsykt deilig er hun.

Anonymkode: faf8e...948

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Han er da åpenbart en god del bedre enn deg.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er ikke Ruuds feil at tilfeldigheter har ført både til topp 5-plassering  på rankingen, samt finaleplass i Roland Garros etter svært gunstig trekning. Et sted mellom topp 30 og topp 100 er imidlertid for pessimistisk. Rankingen de neste årene vil i beste fall være topp 8 som han har vært det siste året omtrent, i verste fall rundt 15-20, vil jeg anslå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ah, du er misunnelig på hans suksess. Det måtte være noe.

Anonymkode: 8cb0f...21e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Ah, du er misunnelig på hans suksess. Det måtte være noe.

Anonymkode: 8cb0f...21e

Nei. Unner Norge en tennisspiller i verdenstoppen. Men Ruud mangler mye for å bli en etablert topp 10 spiller. Altfor dårlig fremme ved nettet, lite flink til å lese og finte ut motstander når han nærmer seg nettet. Mister lett hodet der og er treig i reaksjon. Og de dropshotene.. Det han prøvde på i dag var unødvendig og svakt. Bare legg de vekk og holde seg til det han er god til. Ligge bak grunnlinjen og slå killerforehanden sin på grusen. Tror ikke han greier å utvikle spillet sitt. Han bør holde seg til å forbedre det han allerede er god til. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 13.7.2022 den 16.52):

Tapte sin første match i ATP-250-turneringen i Båstad og er ute av turneringen. 
Tegn på at Ruud har nådd toppen og sitt toppnivå som tennisspiller?

Suprise! Suprise! Suprise! Suprise! 

Anonymkode: e9ad0...330

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
On 7/13/2022 at 5:24 PM, AnonymBruker said:

Er en del på forumet som hater at nordmenn gjør det bra og som håper på at de skal feile. Så det samme med Solskjær. Fra dagen han fikk jobben i Manchester begynte folk å håpe på at han skulle få sparken. Nå fikk han sparken til slutt, å sitte å håpe på at han skal få sparken er patetisk. 

Anonymkode: 070aa...288

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Casper var den eneste som vant et sett mot han som vant turneringen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...