IngerMarie76 Skrevet 13. juli 2022 #1 Skrevet 13. juli 2022 Heisann,jeg har en katt på to år som da han var mindre pleide å tygge av garntråden min og det hendte at han fikk i deg en bit,og han har iallefall 3 ganger i tiden etterpå fått tydelig problem rett etter å ha spist mat hvor han først får nesten hysterisk anfall ved å hoppe og løpe rundt og prøver å brekke seg mange ganger men det eneste som kommer etterhvert er tykt gjennomsiktig slim,jeg leste nettopp at det kan være årsak at katten har fått i seg noe fremmedlegeme og i en type av garnet jeg da brukte var det akryl i,kan det være at det er en plasttråd som sitter fast som gjør at dette skjer?jeg skal ringe dyrlege imorgen tidlig for å få tatt røntgen men ikke sikkert det vises på bilde?noen råd for å løse dette,jeg blir så redd hver gang dette skjer.prøvde å legge ved en video men den var for stor.men der ser du tydelig at slimet renner ut av munnen hans
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2022 #2 Skrevet 13. juli 2022 Hadde ringt dyrlegevakta eller noe. Det kan faktisk være dødelig. Anonymkode: a7017...315 3
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2022 #3 Skrevet 13. juli 2022 Du må nok til dyrlegen ja. Å med mindre det er blokkering av noe så ser de det nok ikke på røntgen, da er det mulig de må inn med kamera så de får sett hvordan «rørsystemet» ser ut. Er ikke sikkert at det er garnet heller. Anonymkode: 5313f...2b2 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå