Melkos Skrevet 12. juli 2022 #1 Skrevet 12. juli 2022 Hei alle sammen! Bestefaren min fyller 90 år snart og jeg har virkelig lyst til å gjøre noe spesielt for han på dagen! Hvordan kan vi gjøre dagen enda mer spesiell, som han som er så spesiell og viktig for meg ❤️ Vi skal ha en fest med familien og dra på en liten utflukt, håper det blir fint vær! 😅 Etterpå skal vi spise sammen. Vi er rundt 5 stykker av nærmeste familie. Jeg hadde lyst til å finne et band eller noen artister fra gamle dager som han liker, som vi kunne leiet inn så vi kunne overrasket han med, men jeg vet ikke hvor jeg kan få fatt i og finne noe sånt. Også tenkte jeg kanskje det hadde vært koselig hvis vi kunne kontakte noen gamle venner og invitere de eller få de til å sende hilsen eller noe kanskje, men noen mente det ble litt vanskelig siden de ikke har snakket med hverandre på lenge og sånn ... Han er veldig interessert i båt og sånne sjøting så kanskje vi kunne gjøre noe med det, men vi har ikke båt selv. Er det noe sted en kan leie litt billig og dra på turer eller noe? Er det også noen som har noen tips til noe selskapsleker eller aktiviteter for godt voksne som kunne være litt gøy? Er det noen som har noen tips til hvordan vi kan gjøre dagen enda mer spesiell og ha en fin feiring? 😄 Tusen takk på forhånd! Hilsen barnebarn, jente 18 år.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå