Gå til innhold

Hvordan få bort ryggvalker

Nassenøff

Anbefalte innlegg

Som overskriften sier, hvordan få bort valker  på rygg? Ikke veldig stor, 160 cm 57 kg men masse løs hud/ fett, men da mest på rygg/under bryst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg ble fortalt at det er sånn man ikke får bort osv, helt til jeg tryna på skateboard og fucka opp kjeven min, supper og kokte egg i flere måneder, da gikk de bort, men jeg gikk en del ned i vekt. Så vektnedgang er vel eneste, fettreduksjon. Men du sier du har løs hud, det vil ta tid

Anonymkode: 50f58...15f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Nassenøff skrev (19 timer siden):

Som overskriften sier, hvordan få bort valker  på rygg? Ikke veldig stor, 160 cm 57 kg men masse løs hud/ fett, men da mest på rygg/under bryst

Det du kan gjøre er å trene som en baby. 

Ligg først på ryggen og ta armene og bena opp og ned, frem og tilbake, som en baby gjør hele dagen. Gjør det rolig i ditt tempo så du ikke belaster deg for mye. 

Deretter kan du ligge på magen som en baby. Ta armer og ben opp annenhver gang, og prøv å strekk deg opp der du løfter deg opp med armene i gulvet så hoftene og bena er i gulvet. Du kan kjenne muskelene strammer i ryggen når du tar armene opp til siden og du løfter ryggen fra gulvet 

Så kan du stå på alle fire. Skyt katterygg og krum ryggen. Løft annenhver fot og arm. 

Hjelper også å gjøre yogaøvelser. 

En annen ting er at kroppen trenger vann og frukt, bær og grønnsaker. F.eks er appelsiner og annen sitrusfrukter og grønne bladgrønsaker bra for huden. Det gir huden elastisitet. Selvfølgelig også andre typer grønnsaker. Og huden trenger også vann, gjerne med sitron eller lime oppi så den får disse elektrolyttene. 

Anonymkode: c299d...bbb

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Ligg først på ryggen og ta armene og bena opp og ned, frem og tilbake, som en baby gjør hele dagen. Gjør det rolig i ditt tempo så du ikke belaster deg for mye. 

Deretter kan du ligge på magen som en baby. Ta armer og ben opp annenhver gang, og prøv å strekk deg opp der du løfter deg opp med armene i gulvet så hoftene og bena er i gulvet. Du kan kjenne muskelene strammer i ryggen når du tar armene opp til siden og du løfter ryggen fra gulvet 

Så kan du stå på alle fire. Skyt katterygg og krum ryggen. Løft annenhver fot og arm. 

En annen ting er at kroppen trenger vann og frukt, bær og grønnsaker. F.eks er appelsiner og annen sitrusfrukter og grønne bladgrønsaker bra for huden. Det gir huden elastisitet. Selvfølgelig også andre typer grønnsaker. Og huden trenger også vann, gjerne med sitron eller lime oppi så den får disse elektrolyttene. 

Takk, dette skal jeg ta skjermbilde av og ta med meg😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

🤣

Nassenøff skrev (2 timer siden):

Kjære deg, vedkommede bare tuller med deg... Det finnes ingen magiske øvelser du kan gjøre, eller frukt du kan spise, som gjør at fettet på akkurat dette ene, utvalgte stedet på kroppen forsvinner. Det eneste du kan gjøre å gå ned i vekt generelt og håpe på at du er genetisk programmert til å miste fett på de stedene du ønsker (de færreste er imidlertid det, ofte forsvinner fettet fra helt andre steder). 
Punktslanking kan kun oppnås ved kirurgi (fettsuging).

Anonymkode: 9f00f...511

• Liker 6
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du er jo langt i fra overvektig, og om du har litt ekstra hud du bærer på er jo det også vekt. Du høres tynn ut, men er huden du irriterer deg over veldig tynn og henger, eller har du fortsatt litt fett der slik at det er valker? 

Tynn hud som henger:

Om du nylig har gått mye ned i vekt, husk på at det kan ta huden 1-2 år å trekke seg sammen igjen. Om huden ikke gjør dette og du vil gå drastisk til verk, så er det buk plastikk

valker:

Mer ned i vekt. Jeg er på akkuratt samme høyde som deg, og vet GODT hvor mye noen få kg kan endre kroppen totalt 🙈 1 kg er mye mer for oss, enn for noen på 170-180 cm høye. Om du er tynn ellers og sliter med de siste kg, så er det drastiske valget fett suging. Men det krever også en livsstil endring etterpå, for resultatet er ikke varig om man bare legger på seg igjen 😳 

Anonymkode: efc7f...a5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Nassenøff skrev (7 timer siden):

Du kan også prøve å lage agurkjuice og sellerijuice om du har en sånn juicer maskin. Det hydrerer huden veldig og kroppen ellers. 

Kroppen trenger selvfølgelig litt fett og protein, men man også trenger frukt og grønt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Du er jo langt i fra overvektig, og om du har litt ekstra hud du bærer på er jo det også vekt. Du høres tynn ut, men er huden du irriterer deg over veldig tynn og henger, eller har du fortsatt litt fett der slik at det er valker? 

Tynn hud som henger:

Om du nylig har gått mye ned i vekt, husk på at det kan ta huden 1-2 år å trekke seg sammen igjen. Om huden ikke gjør dette og du vil gå drastisk til verk, så er det buk plastikk

valker:

Mer ned i vekt. Jeg er på akkuratt samme høyde som deg, og vet GODT hvor mye noen få kg kan endre kroppen totalt 🙈 1 kg er mye mer for oss, enn for noen på 170-180 cm høye. Om du er tynn ellers og sliter med de siste kg, så er det drastiske valget fett suging. Men det krever også en livsstil endring etterpå, for resultatet er ikke varig om man bare legger på seg igjen 😳 

Anonymkode: efc7f...a5f

Sunt kosthold med Frukt og grønt bl.a får huden til å strekke seg fortere sammen. Jeg merker hvor utrolig bra der er for huden å spise spinat, grønnkål og ruccula f.eks og å spise/drikke sitrus. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare en kommentar til hva de andre skriver her; hva om du trener magemuskler? Altså du vil ikke få sixpack og overdimensjonerte muskler sånn helt uten videre, men logikken sier meg her at hvis du trener musklene rundt magen så vil det også stramme opp huden på ryggen? Vet ikke om dette gir mening for deg, men det bare hørtes riktig ut for meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
AnonymBruker

Kaloriunderskudd og styrkeøvelser for overkropp. Ikke vær redd for å ta i, bulkete blir du aldri. 

Anonymkode: 7b5e4...b3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Ishwanvile skrev (3 minutter siden):

Kaloriunderskudd…

Så enkelt som det.

Nettopp. Det fungerer ikke å punktslanke. Og å «stramme opp musklene» fungerer heller ikke mot valker, de ligger jo over musklene.

Anonymkode: 408b6...d62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nettopp. Det fungerer ikke å punktslanke. Og å «stramme opp musklene» fungerer heller ikke mot valker, de ligger jo over musklene.

Anonymkode: 408b6...d62

Nettopp.. 

Kan  være masse muskler under, men de synes ikke om det er for mye fett over. Valker 😜👍🏻
Er et godt eksempel på det selv jeg.. Sterk til å være jente, men har ikke ligget i underskudd så synes ikke (enda) 🤣

Endret av Ishwanvile
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...