Gå til innhold

Merkelige menn :o)

Lilly

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt en fantastisk natt. Men sitter igjen med en del funderinger nå etterpå. :roll:

Jeg har vært på et arrangement ifm jobben. Der var også en kollega som jeg bare treffer en 6-8 ganger i året, men som jeg ofte prater med på tlf. Vi har alltid hatt god kontakt, men det har aldri vært noen seksuell undertone mellom oss.

Det som skjedde denne gangen var at etter festen fant vi ut at han skulle sove hos meg. Jeg skulle få massasje og en arm å sove på. Han er gift og jeg har inntrykk av at det står bra til mellom han og kona. Men nå har det altså skjedde noe som jeg ikke helt skjønner.

Vi la oss og jeg fikk deilig massasje (helt vanlig massasje). Etterpå så ble det likevel ikke noe av å sove på armen. Han startet heller en litt mer intim massasje, og jeg hadde ikke innvendinger, selv om jeg aldri har hatt noen seksuell tiltrekning til ham tidligere og dermed aldri hadde forestilt meg oss to i en slik situasjon. :o

Det merkelige som gøt at jeg sitter litt forundret igjen nå etterpå, er at jeg ikke fikk lov til å gjøre noe for ham. Han ga meg orgasmer på rekke og rad, mistet fullstendig tellingen, men han ville ikke ha samleie og jeg fikk ikke nærme meg pi**** hans, selv om jeg vet han hadde lyst, noe han også sa. Men han ville bare at jeg skulle slappe av og nyte. Noe jeg absolutt gjorde :sjarmor:

Jeg lurer på om han anser det for å være mindre utroskap så lenge han bare ga meg nytelsen uten at jeg fikk gi noe særlig tilbake. Det er faktisk det eneste jeg kan komme på i øyeblikket som kan være årsaken.

For hva jeg vet kan jo han og kona ha avtaler om hva som er greit og ikke, men synes likevel dette var litt merkelig. :roll:

Noen som har lignenede erfaring eller teorier på hva som ligger bak?

Bør vel kanskje spørre ham ved en passende anledning.......

Til dere som ønsker å gi pepper fordi fyren er gift så kan jeg bare si at det er bortkastet. Jeg vet han er "ulovlig" for meg i utgangspuntet, men skjedd er skjedd og det er han som har noen å evt stå til rette for, IKKE jeg.

Klem fra en undrende og sliten, men meeeget fornøyd

Lilly

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva skal man si.....? Jeg har aldri tenkt over de ulike gradene i begrepet utroskap.... Det du beskriver her vil jeg tro er det du også påpeker, at han kanskje føler seg mindre utro fordi han ikke blir tilfredsstillt selv.

Tror nok han er den beste til å kunne svare på dette.... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol: - Tror nok bestemt at det var for å "gardere" seg,ja........så kan han si til kona, om hun skulle finne det ut, at : "det skjedde ikke noe"....... :(:(:(
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. er det så mye å undre på egentlig? Det var godt, du kunne slappe av. det var vel bare en herlig gave. pluss at du ikke trenger å få noen form for dårlig samvittighet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Khalid Hagen

Det er jo mulig at han argumenterer overfor seg selv på samme måte som Bill Clinton (munnsex er ikke sex, selv om jeg var uheldig og sølte på kjolen hennes...) :hoho:

("yes, I've smoked pot, but I didn't inhale...") :hoho::hoho::roll: :o

Men Lilly: Det er ingen grunn til å gi deg pepper, du har ingen å svare for og har hatt en deilig natt fordi HAN tok initiativ og "satte grenser"

Dessuten har du noe fint å fantasere om!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Care.

Har jeg ?? Hvor? Når? hvem? :o

*ser seg forvirret rundt*

Jeg som elsker å være singel har fått meg type jeg ikke vet om. Hmm, fasinerende :ler:

Hadde vel egentlig regnet med at dere ville komme til samme konklusjon, men godt å få det bekreftet likevel :wink:

Lilly

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun forvekslet deg kanskje,med en annen som heter Lily tror jeg da.

Er ikke helt enig med alle jeg da, man kan jo tenke på andre enn seg selv.. Her blir det jo dama til denne fyren.

Dere har ansvar begge to,selv om ikke du kjenner henne.

Men nå skal ikke jeg ødelegge tråden og komme med flere meninger om akkurat det :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Care

Ingen skade skjedd for min del i hvertfall, og nå som det er oppklart så synes sikkert ikke Lily det er no problem heller :ler:

Lilly

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Hei...

Jeg har også vært igjennom noe av det samme..... :-?

Traff en gang en fyr på danskebåten. Han var gift og hadde tre barn. Ga meg en natt jeg sent kommer til å glemme, men fikk jeg gjøre noe til gjengjeld??? -NEI..... Bare se og ikke røre... :o

Tror nok det kan ha noe med samvittighet å gjøre jeg.... Men, veit ikke... For hvem skjønner seg på menn???? - IKKE jeg...

En ting kan jeg jo si i skrivende stund..... Er ikke så utolig stolt av å ha "rotet" med en gift mann, men spennende og godt var det!!!! :oops:

-EMMY-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...