Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Begynt å date en fyr som er altfoor frempå. Liker litt  menn som er hard to get. Men dette skremmer meg ganske. Har møtt han 2 ganger, ikke hatt sex enda. Kysset litt. Han skriver masse meldinger til meg, får litt avsmak.han skreiv tidligere ikveld: du er så vakker, jeg har hatt en nydelig dag, har solt meg; spist middag, badet, jobbet med prosjekter. Og nå hadde det vært perfekt å spise en iskrem sammen med deg. Hvordan har dagen din vært da søta? Svarte han: har hatt en veldig fin dag. Skreiv kort for å hinte litt. Så skreiv jeg etterpå: god natt😊☀️, da svarte han: sov godt☀️😊. Syns han ble "wannabe" i tillegg til å bruke samme emojies som meg. Men vet han liker meg veldig godt. Så vet ikke hvordan jeg skal avvise han....

Anonymkode: 0f07d...84a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Begynt å date en fyr som er altfoor frempå. Liker litt  menn som er hard to get. Men dette skremmer meg ganske. Har møtt han 2 ganger, ikke hatt sex enda. Kysset litt. Han skriver masse meldinger til meg, får litt avsmak.han skreiv tidligere ikveld: du er så vakker, jeg har hatt en nydelig dag, har solt meg; spist middag, badet, jobbet med prosjekter. Og nå hadde det vært perfekt å spise en iskrem sammen med deg. Hvordan har dagen din vært da søta? Svarte han: har hatt en veldig fin dag. Skreiv kort for å hinte litt. Så skreiv jeg etterpå: god natt😊☀️, da svarte han: sov godt☀️😊. Syns han ble "wannabe" i tillegg til å bruke samme emojies som meg. Men vet han liker meg veldig godt. Så vet ikke hvordan jeg skal avvise han....

Du må jo bare være ærlig og si at dette gikk litt for fort frem for deg. 

Anonymkode: d5569...b5c

AnonymBruker
Skrevet

Hadde bare sagt at det går litt fort 😊 stakkaren er sikkert kjempe forelsket 

Anonymkode: 98cf2...40a

Skrevet

Skjønte ikke hva som var skremmende med dette. 🤔

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ts sier jo det selv, at hun ikke ønsker at han serverer seg selv på sølvfat. Han er ikke MR Right for henne rett og slett. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Hannah80 skrev (2 minutter siden):

Skjønte ikke hva som var skremmende med dette. 🤔

Han er hyggelig fyr. Men nettopp på meldinger for frempå. Liker helst å skrive kort. Og ikke masse meldinger. Kjenner han ikke så godt heller. Men blir for frempå. Liker litt "spill"

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Han er hyggelig fyr. Men nettopp på meldinger for frempå. Liker helst å skrive kort. Og ikke masse meldinger. Kjenner han ikke så godt heller. Men blir for frempå. Liker litt "spill"

Du liker ikke han. Hadde du likt han, så hadde du satt pris på det

Anonymkode: b4e14...47c

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Herregud. Hvis han hadde skrevet kort hadde sikkert det vært galt og. Ja, kjempemoro med litt 'spill'.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
DeLorean skrev (9 timer siden):

Herregud. Hvis han hadde skrevet kort hadde sikkert det vært galt og. Ja, kjempemoro med litt 'spill'.

Nettopp, stakkaren liker henne og forsøker å vise det. Hvis hun ikke liker han på samme måte, så er selvfølgelig det helt greit, da får hun bare si det, og så går man videre. Men hele dette "spill"-opplegget blir bare håpløst. 

Anonymkode: 277d3...104

• Liker 3
Skrevet

Ser ikke noe galt I det han skrev jeg.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Herregud så kleint. Cringe! Hvorfor gidder du å date slike slitsomme fyrer. Fyren er jo desperat. Det lukter lang vei han ikke har fått seg fi.. på lange tider. 

Anonymkode: 40207...126

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Det kan fort gå over da etter en stund. Slike ting går i bølger. Mere på en stund og så dabber det litt av. Hvis du liker han hadde jeg ikke gitt opp så fort. Men du trenger jo ikke svare på hver melding han sender bare vent med å svare så får han jo ikke skrevet så mye. 

Anonymkode: bada5...132

Skrevet

Fryktelig turn off! 
Jeg fikser ikke sånt og lar det fade ut om han ikke tar hintet med kort(ere) svar fra meg

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du er et fælt menneske, TS. Håper du sier det som det er til han, NÅ. Han fortjener å vite, slik at han kan finne noen bedre enn deg. Men tror ikke du kommer til å la han få vite, dessverre. Du virker veldig egoistisk.

Anonymkode: 2f12c...a1c

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Hadde du likt han, ville du elsket hvert ord han skrev . Enig i at han overinformerer. Men vær ærlig å la han gå. Han fortjener noen som er like «på». 

Skrevet

Da slipper vi i hvert fall enda en tråd om "hva vil han/mener han med dette?". 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har sett verre desperate tekster enn dette, men hva hjelper det?  Mange kvinner er ganske klissete på melding, og foretrekker at han viser klar interesse.  Dere var bare uheldige, og traff noen med helt feil kommunikasjonsstil, så det er like mye ts' feil, som vil være såå bakpå. 

Anonymkode: d46e5...034

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Du er et fælt menneske, TS. Håper du sier det som det er til han, NÅ. Han fortjener å vite, slik at han kan finne noen bedre enn deg. Men tror ikke du kommer til å la han få vite, dessverre. Du virker veldig egoistisk.

Hæ? Trenger da ikke være et fælt menneske fordi om man ikke er like interessert i noen tilbake? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Blir dumt å kalle meg fæl, uten at jeg har gjort han noe eller deg. Har hverken utnyttet han eller lovt han gull og grønne skoger. Kommer ikke til å presse meg selv til å like han. 😊fælt menneske er et sterkt ord! Det kaller jeg heller ikke min aller verste fiende

AnonymBruker
Skrevet

Greit nok at han virker ivrig, men om det er meldingene som gjør at du ikke vil treffe han igjen så sier jeg bare lykke til med singeltilværelsen.. 

Anonymkode: 3c915...e87

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...