AnonymBruker Skrevet 1. august 2022 #21 Del Skrevet 1. august 2022 Jeg er lik, 32 år nå. Reiste masse i 20-årene. Tror forskjellen nå er at jeg har en leilighet jeg trives veldig i, og flere hobbyer jeg kan drive med hjemmefra. Kan også få mye ut av å være turist i egen by. Anonymkode: 4db90...5b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunello Skrevet 1. august 2022 #22 Del Skrevet 1. august 2022 Ikke i nærheten. Har alltid reist til utlandet flere ganger i året. Det skal jeg fortsette med livet ut. To år med Norges-ferie var mere enn nok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #23 Del Skrevet 4. august 2022 Jeg reiste også veldig mye som yngre, og er egentlig ferdig med det. Det deiligste med å reise nå er at om vi er hjemme, så blir det fort noen prosjekter med huset. Ikke noe galt i det, men man får ikke koblet ordentlig av når det er slik. Så blir til at vi reiser bort likevel.. Anonymkode: 81cb5...4fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enkefru Skrevet 4. august 2022 #24 Del Skrevet 4. august 2022 Samme her. Før var det et must med en utenlandstur om sommeren, men nå frister det ikke i det hele tatt. Har lurt på om jeg skal ta en uke utpå høsten, men .... tror ikke jeg gidder. Stimle sammen med folk på gaten til flyet, på flyet, i busser etc... nope, frister overhodet ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #25 Del Skrevet 4. august 2022 Fjugur skrev (50 minutter siden): Samme her. Før var det et must med en utenlandstur om sommeren, men nå frister det ikke i det hele tatt. Har lurt på om jeg skal ta en uke utpå høsten, men .... tror ikke jeg gidder. Stimle sammen med folk på gaten til flyet, på flyet, i busser etc... nope, frister overhodet ikke! Reisen er ikke det gøyeste, men er jo en veldig liten del av totalen. Og den kan gjøres mer behagelig enn du oppsummerer her. Selv kjører vi til flyplass, og bestiller transport med sjåfør ved ankomst. Ved gaten kan du bare rusle rolig på til slutt. Anonymkode: 55c8f...f90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #26 Del Skrevet 4. august 2022 For min del har det langt mer å gjøre med miljøvern. Sluttet å fly mer enn MAKS en gang i året for 10 år siden, de siste tre årene har det kun blitt en flytur (også grunnet korona). Tar heller tog til ulike deler av Norge/Sverige. Pakker sekken og nyter en uke i skogen. Utrolig deilig og avslappende. Enda bedre med små barn. Ville ikke falt meg inn å drasse de med på fly og flyplass og ut i storbyene hvertfall, men det blir nok kanskje en tur til Disneyland når de nærmer seg 10 år. Nå virker det jo som om alt kommer til å gå til helvette uansett da, så fly i vei og nyt biffen..og takk skal dere jaggu meg ha. Anonymkode: f2839...e2f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #27 Del Skrevet 4. august 2022 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): For min del har det langt mer å gjøre med miljøvern. Sluttet å fly mer enn MAKS en gang i året for 10 år siden, de siste tre årene har det kun blitt en flytur (også grunnet korona). Tar heller tog til ulike deler av Norge/Sverige. Pakker sekken og nyter en uke i skogen. Utrolig deilig og avslappende. Enda bedre med små barn. Ville ikke falt meg inn å drasse de med på fly og flyplass og ut i storbyene hvertfall, men det blir nok kanskje en tur til Disneyland når de nærmer seg 10 år. Nå virker det jo som om alt kommer til å gå til helvette uansett da, så fly i vei og nyt biffen..og takk skal dere jaggu meg ha. Anonymkode: f2839...e2f Slik jeg ser på det har jeg ett liv. Og det å reise er det som gir meg mest glede i dette livet. Jeg er opptatt av fremtidige generasjoner og alt det der. Men når jeg ser 4-5 cruiseskip som spyr ut diesel til kai her hver dag. Reiser rundt i midtøsten og afrika og ser berg av plast som blåser rundt, samtidig som jeg ikke får kjøpt annet enn 0,2dl flasker med vann, ser de flyr tomme fly under Korona fordi det av en eller annen merkelig grunn lønner seg. Da gidder ikke jeg å sitte her hjemme og mistrives i regnet, eller reise til steder jeg har sett før, for å gjøre ting jeg har gjort før, da jeg vet det ikke er et piss i havet en gang. Og det hadde det ikke vært selv om alle fly ble satt på bakken, bare for å sette det i perspektiv før man kommer med "alle må gjøre sitt". For ingenting nytter før de store nasjonene og bedriftene tar tak. Anonymkode: 55c8f...f90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #28 Del Skrevet 4. august 2022 Trodde det var bare jeg som hadde blitt deprimert eller noe, så glad flere føler det samme! Jeg hadde heller ikke lyst å reise i år.. føles bare som stress. Anonymkode: 22a65...941 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå