AnonymBruker Skrevet 11. juli 2022 #1 Del Skrevet 11. juli 2022 Jeg personlig skjønner ikke at folk klarer det. Synes det er fint å dra på ferie, men trenger også å ha 1-2 uker ferie hjemme for å ikke være totalt utmattet når ferien er over. Anonymkode: e2000...b85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2022 #2 Del Skrevet 11. juli 2022 Være hjemme hele ferien. Har ikke vært på ferie på 15 år. Helt herlig å bare være hjemme Anonymkode: f0ba0...71e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 11. juli 2022 #3 Del Skrevet 11. juli 2022 Ja. Har jo muligheten til å dra hjem for «superdusj» og tøyvask etc, men har ikke gjort det hittil…. Været har vært så bra at jeg ikke har giddet, og er nå i siste uke, så tror ikke det skjer i år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2022 #4 Del Skrevet 11. juli 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg personlig skjønner ikke at folk klarer det. Synes det er fint å dra på ferie, men trenger også å ha 1-2 uker ferie hjemme for å ikke være totalt utmattet når ferien er over. Anonymkode: e2000...b85 Å være borte fra sitt hjem, ts, er jo ikke synonymt med å gjøre noe slitsomt? Ja, å være på storbyferie, dra på seiltur, padle Glomma eller sykle Danmark rundt krever nok en pause etterpå. Det samme gjør legoland med småtasser. Å tilbringe 5 uker på hytta med å rusle i fjellet krever neppe en eneste dag hjemme for hvile ut. Det samme gjelder om man leier et feriehus og legger seg flatt ut og nyter livet, eller om man drar hjem til familie man kommer godt overens med. Anonymkode: 44b59...935 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2022 #5 Del Skrevet 11. juli 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Å være borte fra sitt hjem, ts, er jo ikke synonymt med å gjøre noe slitsomt? Ja, å være på storbyferie, dra på seiltur, padle Glomma eller sykle Danmark rundt krever nok en pause etterpå. Det samme gjør legoland med småtasser. Å tilbringe 5 uker på hytta med å rusle i fjellet krever neppe en eneste dag hjemme for hvile ut. Det samme gjelder om man leier et feriehus og legger seg flatt ut og nyter livet, eller om man drar hjem til familie man kommer godt overens med. Anonymkode: 44b59...935 Hva med arbeid i og utenfor huset da? Klippe plen, ordne i hagen osv. For meg er det hvertfall ferie å bare ha fri og ha god tid til å sysle med slikt hjemme i tillegg til å reise bort. Og så er det noe eget med å slappe av hjemme syns jeg. Anonymkode: e2000...b85 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2022 #6 Del Skrevet 11. juli 2022 Har vært bortreist hele ferien bare én gang i livet, er over femti. Det var litt stress å komme hjem om kvelden og rett på jobb neste morgen. Anonymkode: e77af...dfa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 11. juli 2022 #7 Del Skrevet 11. juli 2022 (endret) Jeg er sjelden bort mer enn 8-10 dager i strekk, men da snakker vi feriereise - hotell, alle måltider ute, bare en koffert med klær og ting og program hver dag. Det var litt annerledes da jeg var barn og vi kunne være på hytta, under en time hjemmefra, i ukesvis (selv om vi sjelden var borte absolutt hele ferien da heller). Endret 11. juli 2022 av Daria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå