Fotball77 Skrevet 11. juli 2022 #1 Skrevet 11. juli 2022 Hvis jeg vil spille playstation og ikke synes det er så viktig med de absolutt nyeste og beste spillene er det noen som synes playstation plus er verdt pengene da? Hvordan er spillutvalget? Hvilket abonnement er best? Andre erfaringer?
norw Skrevet 11. juli 2022 #2 Skrevet 11. juli 2022 (endret) Du må ha plus hvis du skal spille online. Endret 11. juli 2022 av norw
Fotball77 Skrevet 11. juli 2022 Forfatter #3 Skrevet 11. juli 2022 Ja det vet jeg, men så vidt jeg skjønner så er det tre forskjellige abonnementer. Den billigste som man må ha for å spille online har jeg allerede. Dumt av meg å ikke skrive det i HI. Det jeg lurer på er de to litt dyrere abonnementene.
TheHairyToothfairy Skrevet 11. juli 2022 #4 Skrevet 11. juli 2022 jeg har plus exclusive eller hva det nå heter. verd pengene, ja. finner noe til både meg og barna.
Fotball77 Skrevet 11. juli 2022 Forfatter #5 Skrevet 11. juli 2022 Ok. Det er det jeg lurer litt på å kjøpe også. Er det mye å velge mellom der da? Hvis man vil ha playstation 4 uten å trenge å kjøpe alle de nyeste spillene hele tiden er det nok der da?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå