AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #81 Del Skrevet 15. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jaaaaa... Hater å vente, der jeg har søkt var den på 48 i fjor og jeg har 51, ett eller annet.. så alle sier jeg kommer inn men jeg tror det ikke før jeg får se det 😅😂 Anonymkode: d6f38...1bd Det skal vel mye til at det forandrer seg så mye håper jeg. Men enig i deg når du sier at du ikke tror det før du får se det😂😩 Anonymkode: aec79...120 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #82 Del Skrevet 15. juli 2022 Søkte et studie det alle kom inn både på primær og ordinær de to siste årene… så er ingen tidligere poenggrense.. så stresset😭 Anonymkode: fe6cd...2d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ullvott Skrevet 15. juli 2022 #83 Del Skrevet 15. juli 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Søkte et studie det alle kom inn både på primær og ordinær de to siste årene… så er ingen tidligere poenggrense.. så stresset😭 Anonymkode: fe6cd...2d9 Sjekk søkertallene, så får du en viss pekepinn. Når alle kommer inn betyr det jo at de har færre søkere enn antall plasser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #84 Del Skrevet 15. juli 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Søkte et studie det alle kom inn både på primær og ordinær de to siste årene… så er ingen tidligere poenggrense.. så stresset😭 Anonymkode: fe6cd...2d9 Det ligger statistikk ute på samordna med søkertall fra i fjor og i år, da ser du ganske enkelt hvordan du ligger an. Du kommer helt sikkert inn, lykke til🤗 Anonymkode: 6016b...909 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #85 Del Skrevet 15. juli 2022 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Søkte et studie det alle kom inn både på primær og ordinær de to siste årene… så er ingen tidligere poenggrense.. så stresset😭 Anonymkode: fe6cd...2d9 Samme her! Og søketallene sier meg egentlig ikke stort. Jeg må se igjen, og se om jeg greier å lese mer ut av det nå. Anonymkode: 932ed...870 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #86 Del Skrevet 15. juli 2022 Ullvott skrev (11 minutter siden): Sjekk søkertallene, så får du en viss pekepinn. Når alle kommer inn betyr det jo at de har færre søkere enn antall plasser. Skjønte ikke et bær av skjemaene op samordna.. dette studiet krever kontrakt med en bhg ( bhg deltid) så er sikkert mange som søker og ikke klarer å finne en jobb som vil ansette dem i hele 4 år. Det var 90 plasser og skolen sa de hadde over 200 søkere. Så håper hvefyfall halvparten ikke klarte å få seg en jobb. Tviler på at så mange barnehager i oslo har lagd denne avtalen med en søker Anonymkode: fe6cd...2d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #87 Del Skrevet 15. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Samme her! Og søketallene sier meg egentlig ikke stort. Jeg må se igjen, og se om jeg greier å lese mer ut av det nå. Anonymkode: 932ed...870 25 plasser, 36 har det på første valget. Jeg har en poengsum på 45.8. ANER ikke om det er håp eller ikke. Og aner ikke om det er bra konkurranse poeng eller ikke. Eller, at det er BRA vet jeg jo, for det er en 2er og en 3 er der, men også 5ere og 6ere. Dette blir en lang helg, haha. Anonymkode: 932ed...870 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #88 Del Skrevet 15. juli 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): 25 plasser, 36 har det på første valget. Jeg har en poengsum på 45.8. ANER ikke om det er håp eller ikke. Og aner ikke om det er bra konkurranse poeng eller ikke. Eller, at det er BRA vet jeg jo, for det er en 2er og en 3 er der, men også 5ere og 6ere. Dette blir en lang helg, haha. Anonymkode: 932ed...870 At det IKKE er bra mener jeg, haha. Anonymkode: 932ed...870 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ullvott Skrevet 15. juli 2022 #89 Del Skrevet 15. juli 2022 (endret) AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Skjønte ikke et bær av skjemaene op samordna.. dette studiet krever kontrakt med en bhg ( bhg deltid) så er sikkert mange som søker og ikke klarer å finne en jobb som vil ansette dem i hele 4 år. Det var 90 plasser og skolen sa de hadde over 200 søkere. Så håper hvefyfall halvparten ikke klarte å få seg en jobb. Tviler på at så mange barnehager i oslo har lagd denne avtalen med en søker Anonymkode: fe6cd...2d9 Når det står "alle", så betyr det alle kvalifiserte søkere. I dette tilfellet ville de ikke vært kvalifisert hvis de ikke er ansatt i en barnehage. Er ikke dette et studium som er lagt opp for å øke kompetansen til folk som allerede jobber i barnehage, ikke at barnehager rundt om i Oslo og ellers skal lage 4-års "studentkontrakter"? Endret 15. juli 2022 av Ullvott 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #90 Del Skrevet 15. juli 2022 AnonymBruker skrev (21 timer siden): I fjor søkte jeg på masse kjedelige studier som f.eks Bioingeniørfaget, farmasi og radiografi, bare fordi jeg hadde kjemi og fysikk på vgs. Tok friår, tenkte masse om framtida og fant ut at jeg vil studere IT, damn. Jeg gleder meg skikkelig nå !!!! Anonymkode: 661a8...02f Synd du ikke kom inn på bioingeniør. Det er sinnsykt gøy! Anonymkode: 2bc1a...9ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tito,lussi Skrevet 15. juli 2022 #91 Del Skrevet 15. juli 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): At det IKKE er bra mener jeg, haha. Anonymkode: 932ed...870 Hvilken studie har du søkt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #92 Del Skrevet 15. juli 2022 tito,lussi skrev (Akkurat nå): Hvilken studie har du søkt? Historie bachelor nettbasert. Jeg er avhengig av at jeg kan studere hjemmefra. Anonymkode: 932ed...870 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #93 Del Skrevet 15. juli 2022 Ullvott skrev (8 minutter siden): Når det står "alle", så betyr det alle kvalifiserte søkere. I dette tilfellet ville de ikke vært kvalifisert hvis de ikke er ansatt i en barnehage. Er ikke dette et studium som er lagt opp for å øke kompetansen til folk som allerede jobber i barnehage, ikke at barnehager rundt om i Oslo og ellers skal lage 4-års "studentkontrakter"? Alle som har en kontrakt med en bhg er kvalifisert.. spiller ingen rolle om du har jobbet i bhg før eller ikke, det er kun hvis du ikke har generell studiekompetanse. Da må du ha jobbet i 4 år først ellernoe. Jeg har jobbet i bhg i 3 år som assistent, har generell studiekompetanse og har søkt både deltid og fulltid. Men hadde vært deilig å kunne ha en inntekt på siden uten å måtte bruke helgen på det:) Anonymkode: fe6cd...2d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ullvott Skrevet 15. juli 2022 #94 Del Skrevet 15. juli 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Alle som har en kontrakt med en bhg er kvalifisert.. spiller ingen rolle om du har jobbet i bhg før eller ikke, det er kun hvis du ikke har generell studiekompetanse. Da må du ha jobbet i 4 år først ellernoe. Jeg har jobbet i bhg i 3 år som assistent, har generell studiekompetanse og har søkt både deltid og fulltid. Men hadde vært deilig å kunne ha en inntekt på siden uten å måtte bruke helgen på det:) Anonymkode: fe6cd...2d9 Ja, det må være en stor fordel å være i en relevant jobb samtidig som du studerer. Så kan du heller bruke helgene på å lese fag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #95 Del Skrevet 15. juli 2022 Bare en liten påminnelse om at selv om ingen enda helt vet hvor og om man kommer inn, så kan det være lurt å allerede nå se etter plass å bo på via Finn ettersom det vil bli vanskeligere når alle kaster seg løs om et par dager. Anonymkode: 25ebf...315 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vilkårlig Skrevet 15. juli 2022 #96 Del Skrevet 15. juli 2022 On 7/12/2022 at 9:37 AM, AnonymBruker said: Ikke noe poeng å sjekke nå! Jeg jobber med dette, vi er IKKE kommet så langt ennå. Nå er det prøveopptak for å sjekke at det tekniske fungerer, og brevtekstene stemmer. Det skal være flere interne prøveopptak før hovedopptaket, så det er først på fredag at databasene låses og vi ikke får til å gjøre endringer. Etter fredag vet vi ikke hvor lang tid det tar, det kommer an på hvor lang tid Samordna opptak trenger for å oppdatere og klargjøre utsendelsen av svar. Det tar som oftest noen dager. Anonymkode: 4443f...cc1 Når i dag låses databasene, og hvilket universitet jobber du på? :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #97 Del Skrevet 15. juli 2022 Timene går såååå saaaaaaaakteeeeee 😂😴 Anonymkode: d6f38...1bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #98 Del Skrevet 15. juli 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Timene går såååå saaaaaaaakteeeeee 😂😴 Anonymkode: d6f38...1bd Jaaa... Har et lite håp at svaret kommer før søndag Anonymkode: 975da...4a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #99 Del Skrevet 15. juli 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jaaa... Har et lite håp at svaret kommer før søndag Anonymkode: 975da...4a1 Jeg har et håp jeg også, prøver å finne på ting som får dagene til å gå litt fortere Anonymkode: d6f38...1bd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #100 Del Skrevet 15. juli 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg hørte noen snakket om at snittet kunne være mye høyere i år og med at det er mange som fikk eksamen avlyst. Og dermed øker snittet fordi ofte får de en dårlig karakter på eksamen, men nå slipper de det. Har kun vært privatist og måtte gå opp til alle eksamener uavhengig av korona. Men jeg aner ikke og krysser fingrene for at alle kommer inn på det de ønsker aller mest🥰 Anonymkode: aec79...120 Det er heldigvis bra at de konkurrerer i en annen kvote😹 Anonymkode: 0dcce...a14 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå