AnonymBruker Skrevet 19. juli 2022 #481 Del Skrevet 19. juli 2022 Er det noen som vil sjekke om jeg har sjans utifra statistikk om jeg kan komme inn på arkeologi på NTNU? Står på ventelisteplass nr 2 Anonymkode: c5d6a...38e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2022 #482 Del Skrevet 19. juli 2022 Jeg kom inn på bachelor i rettsvitenskap ved Universitetet i Stavanger, som nr 5 på venteliste i fjor. Det stod at de ikke etterfyller i fjor, men jeg kom inn! Man vet aldri! Anonymkode: d3729...6fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2022 #483 Del Skrevet 19. juli 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): I går var jeg nummer 3 på ventelisten til medisin ved UiO. Er nå på nummer 1! 😍 Har fortsatt håp! Anonymkode: 5770a...5f3 Når du er på førsteplass allerede nå tror jeg du kommer inn!! Anonymkode: 2d79a...940 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2022 #484 Del Skrevet 19. juli 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er det noen som vil sjekke om jeg har sjans utifra statistikk om jeg kan komme inn på arkeologi på NTNU? Står på ventelisteplass nr 2 Anonymkode: c5d6a...38e Fult mulig! Hvis ikke jeg tar feil, så er det regler som sier at hvis du ikke møter opp første studiedag, så mister du automatisk plassen. Ikke gi opp håpet før etter studiestart til og med! Anonymkode: d3729...6fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2022 #485 Del Skrevet 20. juli 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Fult mulig! Hvis ikke jeg tar feil, så er det regler som sier at hvis du ikke møter opp første studiedag, så mister du automatisk plassen. Ikke gi opp håpet før etter studiestart til og med! Anonymkode: d3729...6fd No shows er forventet på de fleste studier og er en av grunnene til at vi overbooker. Men etterfylling holder vi på med til godt etter studiestart om vi må. Anonymkode: 678b2...10d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KalleKanin12 Skrevet 20. juli 2022 #486 Del Skrevet 20. juli 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): No shows er forventet på de fleste studier og er en av grunnene til at vi overbooker. Men etterfylling holder vi på med til godt etter studiestart om vi må. Anonymkode: 678b2...10d Gjelder dette også ved NTNU? Har hørt at NTNU fortsetter ikke å gi tilbud etter semesterstart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2022 #487 Del Skrevet 20. juli 2022 KalleKanin12 skrev (2 timer siden): Gjelder dette også ved NTNU? Har hørt at NTNU fortsetter ikke å gi tilbud etter semesterstart NTNU er stort, så det varierer fra studieprogram til studieprogram. Dersom du får plass i etterfyllingsopptaket tar de kontakt med deg. Anonymkode: 678b2...10d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2022 #488 Del Skrevet 20. juli 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): No shows er forventet på de fleste studier og er en av grunnene til at vi overbooker. Men etterfylling holder vi på med til godt etter studiestart om vi må. Anonymkode: 678b2...10d Men om man er rimelig langt nede på ventelistene, så er det ingen vits å fortsette å stå på venteliste, ikke sant? Det er kun hvis man er topp ti på ventelista eller lignende at man kan være heldig å få plass? Jeg står på venteliste fordi man lever jo i håpet, men realistisk er det neppe… Hvis jeg da takker nei til venteliste nå, hjelper jeg da de andre som er topp ti lenger fram? For da har det på en måte noe for seg, at noen kanskje kommer inn på etterfylling og får oppfylt drømmen sin, selv om det ikke blir meg… Anonymkode: 5531d...420 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2022 #489 Del Skrevet 20. juli 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Men om man er rimelig langt nede på ventelistene, så er det ingen vits å fortsette å stå på venteliste, ikke sant? Det er kun hvis man er topp ti på ventelista eller lignende at man kan være heldig å få plass? Jeg står på venteliste fordi man lever jo i håpet, men realistisk er det neppe… Hvis jeg da takker nei til venteliste nå, hjelper jeg da de andre som er topp ti lenger fram? For da har det på en måte noe for seg, at noen kanskje kommer inn på etterfylling og får oppfylt drømmen sin, selv om det ikke blir meg… Anonymkode: 5531d...420 Står du på ventelisteplass 176 så kommer du jo ikke inn, det sier seg selv. Om du ikke står på venteliste har det ingenting å si for de foran deg på listen. Dersom du ligger ok an på ventelista kommer an på hvor mye studiet du har søkt på har overbooket. Anonymkode: 678b2...10d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2022 #490 Del Skrevet 20. juli 2022 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Står du på ventelisteplass 176 så kommer du jo ikke inn, det sier seg selv. Om du ikke står på venteliste har det ingenting å si for de foran deg på listen. Dersom du ligger ok an på ventelista kommer an på hvor mye studiet du har søkt på har overbooket. Anonymkode: 678b2...10d Takk for svar. Det sier seg kanskje selv, men som jeg skrev, jeg lever (eller levde) i håpet selv om det ikke er realistisk. Om de har overbooket mye eller lite har nok ingenting å si da. Av ren nysgjerrighet: Hvilke(t) studier søkte du på, og hva kom du inn på? Anonymkode: 5531d...420 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2022 #491 Del Skrevet 20. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Takk for svar. Det sier seg kanskje selv, men som jeg skrev, jeg lever (eller levde) i håpet selv om det ikke er realistisk. Om de har overbooket mye eller lite har nok ingenting å si da. Av ren nysgjerrighet: Hvilke(t) studier søkte du på, og hva kom du inn på? Anonymkode: 5531d...420 Det er nesten 20 år siden jeg søkte meg inn på studier, så det har ingen relevans lengre 🙂 Anonymkode: 678b2...10d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2022 #492 Del Skrevet 20. juli 2022 Noen som vet inntakskravet på medisin for ordinært vitnemål i hele landet? Er vel fire studier dette gjelder? Anonymkode: a8a70...46b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #493 Del Skrevet 22. juli 2022 Ventelistetallet mitt har ikke rikket seg 😑😑😔 Anonymkode: 0579e...efd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #494 Del Skrevet 22. juli 2022 Noen som vet når man får stipend? Søknaden er godkjent Anonymkode: 975da...4a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #495 Del Skrevet 22. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Noen som vet når man får stipend? Søknaden er godkjent Anonymkode: 975da...4a1 Utbetales tidligst i august når du har signert papirene. Anonymkode: 1569f...2cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #496 Del Skrevet 22. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ventelistetallet mitt har ikke rikket seg 😑😑😔 Anonymkode: 0579e...efd Ikke mitt heller. Tipper studiene vi har søkt er heftig ovetbooket. 😢 Anonymkode: 65b3a...a02 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest deadiny Skrevet 22. juli 2022 #497 Del Skrevet 22. juli 2022 Noen som vet poenggrensene til master i rettsvitenskap? Hørte UIO (vår) gikk fra 62 til 62,2, som er en meget liten forandring med tanke på hva som er typisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #498 Del Skrevet 22. juli 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ventelistetallet mitt har ikke rikket seg 😑😑😔 Anonymkode: 0579e...efd AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ikke mitt heller. Tipper studiene vi har søkt er heftig ovetbooket. 😢 Anonymkode: 65b3a...a02 Hva har dere søkt? Jeg var nr 3 på ventelista på søndag og ble nr 2 på mandag. Så merker ikke noe med mindre den foran meg trekker seg😅 Anonymkode: c5d6a...38e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #499 Del Skrevet 22. juli 2022 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Hva har dere søkt? Jeg var nr 3 på ventelista på søndag og ble nr 2 på mandag. Så merker ikke noe med mindre den foran meg trekker seg😅 Anonymkode: c5d6a...38e Vernepleie på Lillehammer. Står på plass 15 😑 Anonymkode: 0579e...efd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2022 #500 Del Skrevet 23. juli 2022 Er det noen som har rykket opp på lista? Anonymkode: c5d6a...38e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå