AnonymBruker Skrevet 10. juli 2022 #1 Skrevet 10. juli 2022 Jeg kjøpte en Ragdoll kattunge for 4 uker siden 🥰. Jeg fikk den til redusert pris fordi halen har en knekk ved roten. Den har ikke vondt men det er en tydelig knekk/bøy når man tar på den og hun holder den liksom ikke rett. Vi skulle ha en kosepus (ikke avl) så det spiller ingen rolle for oss men jeg er litt nysgjerrig på hva det kan komme av - kan det være arvelig?? Ingen av søsknene har det. Dyrelege måtte visst hjelpe denne ut og hadde kanskje dratt i halen så det kan ha skjedd slik men oppdretter visste ikke. Anonymkode: 51894...3d2
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2022 #2 Skrevet 10. juli 2022 Kan være skade eller arv. Har hatt to katter med knekk på halen, men på tuppen. De gikk ikke videre i avl. Det som er vondt er visst en avler på de og knekkene går oppover i ryggen. Anonymkode: 9ee12...761
Topsi Skrevet 10. juli 2022 #3 Skrevet 10. juli 2022 Det er en form for ryggmargsbrokk tror jeg, arvelig. Klarer seg helt fint med det, men som du har sagt, bør ikke avles på
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå