Gjest Bildet Skrevet 10. juli 2022 #1 Del Skrevet 10. juli 2022 Jobber de ikke med TV lenger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant Skrevet 10. juli 2022 #2 Del Skrevet 10. juli 2022 De hadde jeg faktisk glemt. Ja, hvor ble det av dem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mykemule Skrevet 10. juli 2022 #3 Del Skrevet 10. juli 2022 Hun ene skal gifte seg snart. https://www.seher.no/kjendis/begynte-a-hylgrate/76440711 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hensatt Skrevet 10. juli 2022 #4 Del Skrevet 10. juli 2022 Har det skjedd noe med dem? De lever vel sitt liv som alle andre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skreppamedleppa Skrevet 10. juli 2022 #5 Del Skrevet 10. juli 2022 Jeg følge følger de på instagram begge to, de jakter og fisker og driver på med hunder begge to, ser ut som de lever det livet de ønsker og at de har det bra. Om det blir noe mer tv på de gjenstår vel å se men det virker lite trolig igrunn. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow91 Skrevet 12. juli 2022 #6 Del Skrevet 12. juli 2022 Har det skjedd noe? De lever vel livet sitt da tenker jeg. Er ikke alle som føler for å være på tv 24/7 selv om de var innom det et øyeblikk 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå