AnonymBruker Skrevet 10. juli 2022 #1 Skrevet 10. juli 2022 Jeg passer en undulat for en venninne og har ingen erfaring med fugler fra før. Den har et lite (?) bur med én leke og noen pinner den kan stå på. Tilsynelatende ikke vant med frukt eller grønt overhode fordi den kun "smaker" på det jeg holder fram, men spiser ikke det som ligger i små biter i matskålen. Ellers er den noe tilbakeholden med å fly ut av buret og holder seg helst der det er trygt - inne i buret. Noe pjusk i fjærdrakten, trolig grunnet enkelt kosthold bestående av frø og ingenting annet. Plukker tidvis i fjærdrakten som jeg antar kan være grunnet stress? Er det noe jeg kan gjøre for å trygge/stimulere fuglen? Forsøker å prate med den, setter på fuglesang den kan lytte til (blir veldig interessert da), lar buret stå åpent om den ønsker å strekke på vingene og skal kjøpe noen flere leker til den til uka. Anbefales speil? Ser det er litt forskjellige meninger om akkurat dette. Takk for tips! Anonymkode: 21dc6...ec4
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2022 #2 Skrevet 10. juli 2022 Meld deg inn i undulater.no facebook gruppen. Det er et par andre også. Anonymkode: 397e3...4c6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå