Nolke Skrevet 9. juli 2022 #1 Skrevet 9. juli 2022 Hei! Jeg skal flytte noen timer unna og lirer på om det går ann å ha fryseboksen tilkoblet et batteri under kjøring slik at varene ikke tines opp! Hvis dette er mulig kommer jeg til å benytte meg av dette flere ganger når jeg skal nedover på besøk iom jeg er ganske matbevisst og kjøper mest gressforet kjøtt, er glad i lokalmat fra mitt fylke ol😄
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2022 #2 Skrevet 9. juli 2022 Så lenge den er kjølt og lokket godt festet tiner det ikke på noen timer. Anonymkode: ffe76...070
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2022 #3 Skrevet 9. juli 2022 Trenger ikke batteri, ofte vil bare fryseklosser gjøre jobben, eventuelt så kjøper du en som du kobler til sigarettuttaket. Anonymkode: 247ef...4fe
Nolke Skrevet 9. juli 2022 Forfatter #4 Skrevet 9. juli 2022 Okei det er jo et poeng! Takk for svar dere😄
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2022 #5 Skrevet 9. juli 2022 Vi hadde ekstremstorm her for noen år siden og strømmen forsvant 5 døgn. Da kom det noen hjem til oss for å forklare hva vi skulle gjøre, og jeg husker de sa at om vi åpner frysen minst mulig så kan det holde seg like kaldt i flere dager. Det gjorde det, det tinte ikke. Så om du ikke åpner frysen de timene, skal det gå veldig greit Anonymkode: 19e02...0c2
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2022 #6 Skrevet 11. juli 2022 Tenker du på frysa du har hjemme eller er den en kjøleboks på strøm til bruk i bil? Frysa hjemme setter neppe pris på å bli flytta rundt på mer enn nødvendig, men holder lenge på kulda om du lar den være lukket. Kjøleboks til bil plugger du i strømuttaket i bilen, så holder det seg kjølig. Frosne varer og noen kjøleelement i tillegg så går mye bra Anonymkode: 54df4...075
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå