Gå til innhold

Hva gjør du?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Godt den overlevde, i hvert fall så langt. Men jeg ville tatt en telefon til veterinær uansett. Hørt om det er nødvendig å komme inn med den.

Og jeg ville sørget for at det aldri skjedde igjen. Om så fuglen måtte gies bort.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

SÅ bra at det gikk greit!

MEN, ærlig talt og det gjelder deg også...

Altså, er det slik å forstå at din eks har nøkkel til leiligheten, og at han bor nærmere enn 10 mil unna?

Dersom din eks er så dum at han velger å ikke dra dit for å gi fuglen vann, ville jeg ha bedt datteren om å få nøkkelen av din eks mann, så hun kunne dratt hjem for å gi fuglen vann!

Hvis det er slik som jeg spør om i første linje!

Hvis det ikke er sånn, ville jeg ha dratt hjem med en gang for å gi fuglen vann – uten å måtte tenke gjennom saken!

Å evt. la en fugl dø på denne måten, er jo mye værre enn om du mister noen dager med kjæresten din!

Skrevet

Jammen Miloine, du har ikke lest trådstarters innlegg ordentlig.

Datteren var hos faren til hvis hus hun ikke har nøkkel. Det er der fuglen er. Faren drar på besøk hos kjæresten og valgte å ikke komme hjem.

Skrevet
Jammen Miloine, du har ikke lest trådstarters innlegg ordentlig.

Datteren var hos faren til hvis hus hun ikke har nøkkel. Det er der fuglen er. Faren drar på besøk hos kjæresten og valgte å ikke komme hjem.

Hei, ja der kan du se....

jeg svarte før jeg leste alt! :tristbla:

ser det nå - "dumme" meg

Gjest Trudelei
Skrevet
Hei, ja der kan du se....

jeg svarte før jeg leste alt! :tristbla:

ser det nå - "dumme" meg

...syntes ikke du er dum jeg...jeg tolket det likt som deg jeg også ;)

Skrevet

Hadde hevet meg i bilen og dratt hjem og gikk dyret vann!

Skrevet

Hvis jeg visste om at fuglen var uten vann så lenge så tror jeg jammen jeg hadde ringt enten brannvesenet eller bekjente og bedt dem knuse en rute for å vanne. Sånt går ikke an!

Og bra at det gikk bra!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...