AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #1 Skrevet 8. juli 2022 Hvordan komme tilbake til en ordning der? noen tips? Anonymkode: 2b6a5...b85
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #3 Skrevet 8. juli 2022 Mulig det har sammenheng med at sex bor samme sted i din bevissthet som kategorien "Barn og Familie" Anonymkode: c001b...f56 2
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #5 Skrevet 8. juli 2022 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Mulig det har sammenheng med at sex bor samme sted i din bevissthet som kategorien "Barn og Familie" Anonymkode: c001b...f56 Her spørres det om alt mulig. Min mann er en del av min familie. Anonymkode: 2b6a5...b85
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #6 Skrevet 8. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvordan komme tilbake til en ordning der? noen tips? Anonymkode: 2b6a5...b85 Vanskelig å svare på med et såpass kort og lite informativt spørsmål. Vi hadde en periode på 5+ år uten sex. Hvordan ordning tenker du på? Vil dere begge ha sex, så ha sex. Er jo ikke noe mysterie akkurat. Anonymkode: 5f021...eaa
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #7 Skrevet 8. juli 2022 Første steg er jo å finne ut hvorfor dere ikke har sex. Er det bare mangel på initiativ, så ta initiativ. For at det ikke skal komme så brått på, kan du jo ta en lang dusj og ta på din mest sexy kjole og finne frem en flaske med noe godt å drikke. Og tilby en massasje, kanskje? Anonymkode: 06583...3e3
Mezzosoprena Skrevet 8. juli 2022 #8 Skrevet 8. juli 2022 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Her spørres det om alt mulig. Min mann er en del av min familie. Anonymkode: 2b6a5...b85 Klart det spørres om mye! Hvis du skal ha råd om hvordan du skal få mer sex, er du jo nødt til å fortelle hvorfor det er for lite.
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #9 Skrevet 8. juli 2022 Det er mange grunner. Barn, oppussing, alvorlig sykdom i familien som påvirker psyke. depresjon hos mannen og vaginisme hos meg. Men håper er å komme tilbake til litt ihvertfall.... Anonymkode: 2b6a5...b85
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå