Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Siden vi ikke skal reise på ferie i sommer, vil jeg kjøpe litt nye leker til snart 2 åringen vår.😊 Hva er favorittlekene til deres barn i samme alder? Det er et stort pluss om det kan vare noen år😊

Anonymkode: 8f375...aca

AnonymBruker
Skrevet

Lekekjøkken, barne- bord/stoler, sklie, huske, trampoline, basseng om dere har fint vær.

Anonymkode: 0fb7f...553

AnonymBruker
Skrevet

Den absolutte favoritten er en eske med ca ti små lekebiler. Kanskje de hete match box cars.. Tror han liker at det er flere som hører sammen, men som er forskjellige med litt ulike egenskaper. Har lekt med disse hver eneste dag fra 1,5 år til nå tre år.

Hvis ikke biler er tingen, så kanskje en liten samling fine lekedyr/mennesker/hus eller hva dere nå tenker passer.

Anonymkode: 878a6...2dd

AnonymBruker
Skrevet

Dukkevogn, dukke, koppestell og lekekjøkken. Lekedyr. Min 2-åring trengte hjelp og modellering for å komme inn i rollelek. 

Anonymkode: c29ae...bdd

AnonymBruker
Skrevet

Leke med vann er alltid gøy! 

Aquaplay eller et sånn "vannbord"  f.eks. Google it😄

Anonymkode: 2397b...2ac

Skrevet

Lekekjøkken, male/tegnesaker, strand/vannleker, ball.

AnonymBruker
Skrevet

Mitt barnebarn på snart to (jente), elsker duplo,bøker og kosedyr. Leker også litt med dukker. Er vant til å bli lest for, så hun kan sitte lenge og "lese" for bamsene sine. Det hun sitter lengst rolig for seg selv med,er duplo. Har f.eks en plate med et hus på, med møbler osv. Litt dyrt, men vi har masse duplo fra da våre var små. Er lett å få kjøpt brukt også. Nå har jeg begynt å samle på Paw Patrol til henne, men hun er litt for lita foreløpig 🙂. Paw Patrol er kjempepopulært, og både gutter og jenter leker med det fra tre år og mange år oppover.

Anonymkode: e4ba2...576

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...