Gå til innhold

Hva skal jeg skrive til han?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har datet en i 3-4.mnd, og ingen av oss er veldig gode på å skrive meldinger til hverandre. Nå har det gått noen dager siden sist, og da var det han som skreiv til meg. Tenker jeg burde ha sendt han en melding snart, men vet liksom ikke hva jeg skal skrive. Kan liksom ikke skrive "Hei. Hvordan går det?"

Når vi sender meldinger ellers, så er det ofte for å avtale å møtes, eller i etterkant av en date. Vi er ikke så gode på småsnakk på meldinger. Nå er det ferie, så vi får ikke truffet hverandre med det første, men tenker på han allikevel, og ønsker å vise han interesse. Når vi er sammen så kan vi snakke om alt, og han viser tydelig interesse for meg. Det er bare de meldingene vi ikke er så gode på. Så hvordan skrive en meldinge, der man viser at man fortsatt er interessert?

Anonymkode: a1026...884

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har datet en i 3-4.mnd, og ingen av oss er veldig gode på å skrive meldinger til hverandre. Nå har det gått noen dager siden sist, og da var det han som skreiv til meg. Tenker jeg burde ha sendt han en melding snart, men vet liksom ikke hva jeg skal skrive. Kan liksom ikke skrive "Hei. Hvordan går det?"

Når vi sender meldinger ellers, så er det ofte for å avtale å møtes, eller i etterkant av en date. Vi er ikke så gode på småsnakk på meldinger. Nå er det ferie, så vi får ikke truffet hverandre med det første, men tenker på han allikevel, og ønsker å vise han interesse. Når vi er sammen så kan vi snakke om alt, og han viser tydelig interesse for meg. Det er bare de meldingene vi ikke er så gode på. Så hvordan skrive en meldinge, der man viser at man fortsatt er interessert?

Anonymkode: a1026...884

Tja, "Hei, hvordan går det ? Tenker på deg".

Anonymkode: d3fc0...61c

AnonymBruker
Skrevet

"Tenker på deg!❤️ Har du det fint på ferie?" Eller "Savner deg! Håper du har det fint på ferie!" Om dere har datet i 3-4 mnd så er det ikke noen grunn til å ikke vise litt følelser i alle fall.

Anonymkode: 61f38...36b

AnonymBruker
Skrevet

Hey, hvordan går det? Gleder meg nesten til ferien er over så vi kan treffes igjen 😅

Eller noe i den retning. 

Anonymkode: 97357...9bf

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en skriver, men desto dårligere på video og telefon.  Kanskje dere er motsatt,  og at det er bedre å ringes?

Anonymkode: 23c9a...04f

AnonymBruker
Skrevet

Gå over til å prate på tlf. 
Det forenkler alt 

Anonymkode: 0f6f9...212

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...