Gå til innhold

Er dette huset verdt 5 millioner?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For noen er det kanskje det. For meg er det ikke det. Litt skeptisk til annonsen, er det privatperson som selger? Dårlig språk og dårlige bilder. Pass på at alt går rett for seg hvis du kjøper.. 

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Ja, de fancy LED-lysa rundtom i huset drar prisen kraftig opp.

Anonymkode: 45906...817

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja, de fancy LED-lysa rundtom i huset drar prisen kraftig opp.

Anonymkode: 45906...817

Kjøkkenet ser ut som en mørk og mystisk bar hehe

Anonymkode: 478b5...8b5

AnonymBruker
Skrevet

Kjenner ikke området, betalte ca 2mill mer for dårligere standard og ca 40 kvm mindre i Asker. Sikkert helt fin og mye nytt, men likte ikke all lyssetting. Dere må se an beliggenhet og hva dere ønsker og hva det koster sammenliknet med andre steder i nærheten.

Anonymkode: 691a6...b40

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Tipper det selges av en polsk eller litauisk håndverker, helst elektriker, eventuelt rørlegger. Men prisen er jo hinsides!

Anonymkode: e33b2...999

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Tidenes merkeligste annonse.

Anonymkode: e6862...64c

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Vi har et nyere, større hus i et mye mer sentralt strøk i nord-norge til samme pris, så nei, jeg synes ikke det huset er verdt det. 

Anonymkode: 43c1a...c4a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Til å være nordpå så var dette huset fint. Er jammen mye dårlige og stygge boliger der oppe. Så for den rette kjøperen så er det vel verdt det, som alltid ved salg/kjøp av bolig.

Anonymkode: 72fcf...b31

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Styr unna! Om det var meningen å kjøpe. Mye dilldall med belysning, som neppe lar seg fikse om noe skulle ryke en dag. Fine overflater, men hvordan er det teknisk bygd?

Anonymkode: 33c72...2d7

• Liker 1
Gjest DislayName
Skrevet

Fy faen det var tacky kåk og annonse

AnonymBruker
Skrevet

Skal du få 5 mill for dette ts, så må du slenge i en slant på styling og fotograf.

Anonymkode: b8a01...98a

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Skal du få 5 mill for dette ts, så må du slenge i en slant på styling og fotograf.

Anonymkode: b8a01...98a

🤣

Jeg er ikke selger😂

Anonymkode: 0ba96...4fa

Skrevet

Oh my God. Merkelig språk i annonsen, ingen megler å sjekke dokumentene og merkelig hus generelt med enda verre beliggenhet in the middle of nowhere nærmest mulig nordpolen. 

Nei, ikke 5 mil, spør du meg.Og veldig, veldig mistenkelig.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Aldri i livet, hadde ikke betalt halvparten en gang. Fullt av dårlige løsninger (dusj bak en søyle i kjellerinngangen f.eks), ledlyshelvete, merkelig rominndeling og hele kåken gir vibber av "vi pusser opp så det ser fint ut og selger for masse" uten at det ligger kvalitet bak. 

Anonymkode: 06927...243

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Så fint område. Skulle noen ganger ønske jeg ikke var så avhengig av liv og røre og det sosiale som følger med å bo i by, så jeg kunne trives i naturskjønne omgivelser. Ville dog ikke betalt 5 mill for tak over hodet noe sted som helst.

Anonymkode: 318b8...fe2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du kunne ikke betalt meg 5 millioner for å bo i fuckings Vadsø. 🤣

Anonymkode: 9eb17...f13

• Liker 5
  • Nyttig 2
Gjest theTitanic
Skrevet

Ikke i mine øyne, men skulle du kjøpt tomt, håndtverkere og materiell så er det så dyrt ja. 

Personlig skulle jeg hatt betalt for å flytte til Vardø. Det finnes ok hus til 5 mill som er mye mer sentralt og med bedre klima enn det. 

AnonymBruker
Skrevet

Det er absolutt ikke verdt 5 mill der! 
‘husket skal selges. Du trenger ikke bekymre deg’ 

Det er for meg røde flagg-vibber! 

At takstrapporten må etterspørres er heller ikke greit. Ser for meg at de maser hull i hodet på deg om du spør etter den. 

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Så fint område. Skulle noen ganger ønske jeg ikke var så avhengig av liv og røre og det sosiale som følger med å bo i by, så jeg kunne trives i naturskjønne omgivelser. Ville dog ikke betalt 5 mill for tak over hodet noe sted som helst.

Vardø er en by…

Anonymkode: 9fcce...d01

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Vardø er en by…

Anonymkode: 9fcce...d01

Kanskje i norsk skala, men Norge er et veldig lite land ...

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...