Grace Skrevet 16. november 2005 #2 Skrevet 16. november 2005 Ligger en butikk som heter perlemor i Akersgaten 7, er ikke akkurat majorstua men... De har også nettbutikk. www.perlemor.com
Gjest allium Skrevet 16. november 2005 #3 Skrevet 16. november 2005 Det er en i Kirkeveien, omtrent halvveis mellom Frognerparken og Majorstuhuset. Litt inn fra gaten, ved en liten plass. De har litt annerledes utvalg enn alle de andre. Perlemor anbefaler jeg ikke.
Gjest Gjest Skrevet 16. november 2005 #4 Skrevet 16. november 2005 I arendalsgata bak sagene kirke. Ta 20 bussen fra majorstua.
Gjest Gjest Skrevet 17. november 2005 #5 Skrevet 17. november 2005 Det er en i Kirkeveien, omtrent halvveis mellom Frognerparken og Majorstuhuset. Litt inn fra gaten, ved en liten plass. De har litt annerledes utvalg enn alle de andre. Perlemor anbefaler jeg ikke. ← Denne ligger litt bortgjemt, men du finner den nok. Mener det er en kiosk med sånne utenlandske telegreier (plakater) på utsiden rett ved
Gjest happyending Skrevet 17. november 2005 #6 Skrevet 17. november 2005 Okei, tusen takk... Skal se om jeg finner den...
Gjest Gjest Skrevet 17. november 2005 #7 Skrevet 17. november 2005 gåinn på perleslottet der er det mye ,og billig.
Gjest Gjest Skrevet 17. november 2005 #8 Skrevet 17. november 2005 Perlehuset ligger i overgangen Bogstadveien/Hegdehaugsveien (husker ikke hvilken). Der har de mye fint, og ikke er det så dyrt heller
Gjest happyending Skrevet 17. november 2005 #9 Skrevet 17. november 2005 Oi, det er akkurat med meg det.. Det burde jeg hvertfall finne..
Gjest Raglin Skrevet 8. oktober 2007 #10 Skrevet 8. oktober 2007 Perlemor anbefaler jeg ikke. Hvorfor ikke?
Gjest Gjest_hei_* Skrevet 17. september 2008 #11 Skrevet 17. september 2008 perlemor i akergata er lagt ned. perlehuset er en fin butikk, den ligger i grønnegata. tartaruga er også veldig fin, den ligger i kirkeveien tror jeg ikke langt unna majorstu huset. det er også mye perler på panduro hobby, men det vil jeg ikke anbefale fordi det er veldig dyrt. håper noe av dette hjelper.
Gjest monkis Skrevet 1. januar 2009 #12 Skrevet 1. januar 2009 Hva med å kjøpe perler direkte fra nettet? Nettbutikker er ofte billigere og har større utvalg. Her kan du kjøpe fine perler. Perlebutikken.no har jeg brukt mye
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå