AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #1 Skrevet 7. juli 2022 Jeg prøver å lete etter norske sider som selger nyere htc telefoner men finner det ikke, kjøpte før via netonnet, men de har ikke htc i sortimentet sitt lengre. Er det noen som kan hjelpe meg? Skal bestille en uten abn. Anonymkode: e66a3...a37
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #2 Skrevet 7. juli 2022 HTC produserer ikke telefoner lenger. Anonymkode: 28bb2...70d
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #3 Skrevet 7. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): HTC produserer ikke telefoner lenger. Anonymkode: 28bb2...70d Ikke det? Men jeg formulerte meg nok litt feil, mente ikke helt nye men fra 2018 og til nå da. Fordi jeg trenger å bytte ut min så vil ikke ha den nyeste modellen. Min er fra 2017 og har fungert veldig bra og gjør det fortsatt, men vil ha en nyere til likevel. Men hvorfor har de sluttet? Anonymkode: e66a3...a37
Gjest Optimo Skrevet 7. juli 2022 #4 Skrevet 7. juli 2022 De siste årene de holdt på var HTC like dyre som de andre, men leverte aldri like gode telefoner. Da gikk det som det måtte gå. Jeg tror Finn.no er det beste alternativet hvis du insisterer på å kjøpe HTC.
norw Skrevet 7. juli 2022 #5 Skrevet 7. juli 2022 Hvorfor HTC? Finnes noen bra kinatelefoner som er bra valuta for pengene, hvis du ikke er negativ til det kinesiske. Jeg har for eksempel en Realme GT 5G fra i fjor. Tre og et halv "laken"
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå