AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #1 Del Skrevet 7. juli 2022 Noe jeg alltid har lurt på. Da jeg var gravid med sønnen min, for 3 år siden. Kjente jeg sterkt lukt av parfymen til mamma på soverommet mitt. Det var der i 5 minutter før det forsvant. Jeg liker ikke å tro på slik, og vil heller ikke oppleve noe hvis det finnes. Men opplevelsen min får meg til å stille spm. Jeg følte meg derimot veldig trygg, siden det var lukten av mamma og hvis det var noe så må det ha vært henne. Jeg kjenner igjen parfymen hennes, for det er en lukt av blomstrende frisk duft. Jeg mistet min mor når jeg var 14 år og jeg tenker fortsatt mye på henne, Tror dere at det var min mor? Anonymkode: 70640...614 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #2 Del Skrevet 7. juli 2022 Set er det ingen som kan svare på. Kommer an på hvordan man tolker slike ting. Jeg er selv litt overtroisk. Det kan hende din mor var innom for å passe på deg ❤️ eller det kan være tankene dine som spiller deg et puss. Men i hjertet ditt kan du føle at mammaen din kom for å passe på deg, hvis den følelsen gir deg trygghet og tilfreds synes jeg du skal tro på det. Det er mye mellom himmel og jord vi ikke vet Anonymkode: a3eca...ed9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #3 Del Skrevet 8. juli 2022 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Set er det ingen som kan svare på. Kommer an på hvordan man tolker slike ting. Jeg er selv litt overtroisk. Det kan hende din mor var innom for å passe på deg ❤️ eller det kan være tankene dine som spiller deg et puss. Men i hjertet ditt kan du føle at mammaen din kom for å passe på deg, hvis den følelsen gir deg trygghet og tilfreds synes jeg du skal tro på det. Det er mye mellom himmel og jord vi ikke vet Anonymkode: a3eca...ed9 Mange som sier det, når jeg har fortalt dem det. Liker å tro det de fleste sier at det var nok mamma. Har vært godt for meg, jeg synes d var vanskelig å tenke tanken på at sønnen min ville aldri møte mormor og hun ville aldri få se eller vite om han. Men opplevelsen da ga meg god følelse og liten tro på at «mamma vet jeg er gravid med barnebarnet hennes»❤️ Anonymkode: 70640...614 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #4 Del Skrevet 8. juli 2022 Du kjente nok en lukt som lignet, og det fikk deg til å tenke på moren din, som hjernen din deretter koblet enda sterkere til lukten. Lukt og hukommelse/minner er sterkt knyttet sammen. Anonymkode: 9cc44...336 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå