Gå til innhold

Større sannsynlighet for å vinne..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitat fra Norsk Tipping:

Etter den ordinære Lotto-trekningen, trekker vi ett tall blant de 34 Lotto-tallene. Alle som har dette tallet er med i en trekning om fem premier på én million kroner!

dette kommer i tillegg til de vanlige premiene...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I og med at det blir en trekning til - for de som har det aktuelle nummeret - er jo hvertfall sjansen litt større enn til vanlig. :)

*setter meg ned og venter på at Norsk Tipping skal ringe*

Skrevet

Jeg skal tippe denne helgen - jeg må, og jeg må faktisk vinne også - nå har jeg mistet bilen min i ren økonomikrise :grine:

Skrevet

men det vil jo sikkert også da blir flere personer som tipper? Ergo mindre sannsynlighet? eller?

Om 10 pers er med i trekningen av 2 premier

eller om 20 er med i trekningen av 3 premier så vil det jo være mindre sannsynlighet for å vinne i det siste tilfellet?

Skrevet

Det skal mye til å vinne uansett. Tenk hvor mange som har det ene tallet i en av rekkene sine da......og fem av disse vinner.

Uff, nå hørtes jeg pessimistisk ut. Egentlig er jeg en stor optimist og leverer Lotto hver uke. Er overvbevist om at det en dag må bli min tur. :smile:

Kanskje på lørdag!

Skrevet

Typiske er jo at når slike ting skjer så er det flere som hiver inn tippelappen og dermed mindre sannsynlighet for å vinne

Skrevet

Så i grunnen er det best om dere lar vær alle sammen :sjarmor:

Skrevet
Så i grunnen er det best om dere lar vær alle sammen :sjarmor:

Eller for meg er det best at du lar være ;)

Skrevet
men det vil jo sikkert også da blir flere personer som tipper? Ergo mindre sannsynlighet? eller?

Om 10 pers er med i trekningen av 2 premier

eller om 20 er med i trekningen av 3 premier så vil det jo være mindre sannsynlighet for å vinne i det siste tilfellet?

Sansynligheten for å vinne den første premien (altså den hvor du må ha 7 rette) endrer seg selvfølgelig ikke.

Skrevet

Definitivt flere som tipper denne helgen ja. For å ha best mulig sjanser kan dere fylle ut en kupong der alle tallene er med minst en gang, da blir dere i alle fall med i ekstratrekningen.. ;)

Skrevet

JØSS! siste jeg hørte er at dette er avlyst... OJOJOJ, DET var dumt... ;)

Så da er det IKKENOOOOO vits i for dere å tippe likevel ;)

:sjarmor::sjarmor::sjarmor:

Håper noen ble lurt nå... :sjarmor:

Skrevet
JØSS! siste jeg hørte er at dette er avlyst... OJOJOJ, DET var dumt... ;)

Så da er det IKKENOOOOO vits i for dere å tippe likevel ;)

:sjarmor:  :sjarmor:  :sjarmor:

Håper noen ble lurt nå...  :sjarmor:

:ler: NOPE

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...