Gjest Missuganda Skrevet 19. oktober 2002 #1 Del Skrevet 19. oktober 2002 ... har akkurat laget marinade og hatt kylling i, det dufter i hele huset. Et tips til andre som lurer på hva godt dere skal lage. Anbefales. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Henna Skrevet 19. oktober 2002 #2 Del Skrevet 19. oktober 2002 Enig i at det er godt! Vi skal teste ut nachos chipsene med kjøttdeig og cottage cheese i kveld. Bare for å ha prøvd alle taco-variantene. Bon apetitè Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ada=) Skrevet 21. oktober 2002 #3 Del Skrevet 21. oktober 2002 Vi skal ogsaa ha fajhitas i kveld!! nam nam!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy Skrevet 21. oktober 2002 #4 Del Skrevet 21. oktober 2002 Det hørtes veldig fristende ut - kunne du tenke deg å dele marinaden din med oss, Missuganda? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Missuganda Skrevet 21. oktober 2002 #5 Del Skrevet 21. oktober 2002 Det hørtes veldig fristende ut - kunne du tenke deg å dele marinaden din med oss, Missuganda? Selvfølgelig kan jeg det: 1/2 kopp Olivenolje 1/4 chille & hvitløssaus 4-5 Hvitløk Minimalt Chillipepper/ canyanepepper 1-2 ss soyasaus + pepper og paprika La helst kjøttet ligge over natten, da blir det best smak. Inni lefsene bruker jeg ; mais, løk, sopp, paprika (tre sorter), tomater. Alt dette steker jeg lett i en wok, får så å steke kjøttet til slutt. Jeg tilsetter også ost, rømme og tacosaus i lefsene før jeg varmer de i ovnen. :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk Doodad Skrevet 21. oktober 2002 #6 Del Skrevet 21. oktober 2002 Høres utrolig digg ut, jeg simpelthen elsker meksikansk mat. Lagde selv supernachos for første gang i helga, det ble godt mottatt av sambo. Missuganda: Tror kanskje jeg må prøve marinaden din å lage fajitas neste helg. Nam nam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy Skrevet 21. oktober 2002 #7 Del Skrevet 21. oktober 2002 Takker og bukker - da er dagens meny i boks!!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå