Gå til innhold

Fittefingen

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi snakker om fittefingen her og hva den brukes til, slutt og spor av

Anonymkode: 27fbd...4dc

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Er vi ikke i 2022 ferdig med å rette på hva andre skriver?

Du burde følge meg, da får du mye å rette opp i da! Hva med om du passer på deg selv, så passer de andre på seg selv, i stedet for å rette på andre.

Anonymkode: 54df7...e48

Kom igjen da. På tide å bli voksen...  Dette er bare latterlig 🤣

Anonymkode: 08108...9af

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Du klarte å lese/skjønne hva personen mente og skulle frem til?  Dermed er ikke kommunikasjonen dårlig, annet enn din oppførsel. 

I motsetning til deg så holder jeg meg til fakta uten å dele min vurdering av andre  oppførsel og karakter.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Enig. Jeg forlater dette sidesporet.

AnonymBruker
Skrevet

Hva er fittefingen? :vetikke:

Anonymkode: 264bd...e54

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Den får lov å delta i helt normale aktiviteter som man bruker de andre fingrene på hånden til, selvfølgelig. For et dumt spørsmål.

Jeg bruker alle fingrene til å støtte brødskiva for eks, når jeg skal spise. Jeg bruker alle fingrene på hånden i en saks når jeg skal klippe noe, kanskje unntatt lillefingeren.

Anonymkode: 425a0...c2e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Hets er det ikke. 

Men ta meg for eksempel. Jeg har dysleksi, og blir oppriktig lei meg og føler meg dårlig hver eneste gang noen retter på meg..    Kanskje du skal ta dette med i tankene dine hver gang du retter på hva andre skriver.   Og folk må få lov til å være stolte av dialektene sine. Takler du ikke att folk skriver dialekt, bla videre. Burde ikke være så steike vanskelig eller??? 

Men når du gråter innvendig av at folk føler du skriver dårlig. Hvorfor ikke sjekke teksten din i en rettskrivningsapp (eller hva det heter) før du poster?

Anonymkode: 2c167...899

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Rettskriving kan jo kalles hetsing av dystileksi

Anonymkode: a7868...620

Går ut fra at du mener "hat".

Det er 2022, følg med i timen!

Skrevet
18 hours ago, TheHairyToothfairy said:

Kg. Stedet der en tråd om seksualitet og denslags blir til en jævla krangletråd om norsk rettskriving. 

Altså, noen får bare helt fantastisk vondt i aspargesen når de blir eksponert for skrivefeil. ;)

Den som vet med seg selv de aldri ville klart å leve med en slik person skal bare ha på seg undertøy som for eksempel har logo med stavefeil (den nike-buen, bare at det står mike..) Om det er nok til å avlede et potensielt ligg kan du si hadetbra med det samme. 😄

Skrevet

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer:

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Perelandra, mod. 

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...