AnonymBruker Skrevet 6. juli 2022 #1 Skrevet 6. juli 2022 Ok denne posten er ikke helt som dere kanskje tror, jeg har ikke spilt bort 10.000kr direkte på gambling men nesten ;). Nå skal det sies før jeg fortsetter at jeg har råd til å miste disse pengene så trenger ikke kommentarer på hvor domt det er å gamble. tilbake til poenget. Jeg skulle faktisk til å sette inn 10.000kr på Unibet etter å ha vunnet en heftig sum forrige måned. Siden jeg aldri går med penger på brukskontoen så overførte jeg disse pengene og prøvde deretter å sette inn på Unibet. fikk overraskende nok avvist, dette da fordi banken min ikke godtok overføring til Unibet for en eller annen grunn. fikk da ikke gjennomført innskuddet og dermed ingen penger på kontoen, MEN det rare er at det ble trukket 10.000 fra bank kontoen min allikevel. Så nå står jeg med ingen penger på Unibet og 10.000 mindre på bank konto. Noen som har hatt lignende skje med dem? Har ventet på å få pengene i retur i ca 1 uke nå og fortsatt ingenting på konto. Har kontaktet Unibet, men lite engasjement fra deres side. Noen som har tips til hvordan jeg kan går frem med dette? Kan alltids se på det som tapte penger, men bare hvis det faktisk er «tapte» penger. Anonymkode: 2a0f5...db3
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2022 #2 Skrevet 6. juli 2022 Jeg tenker de er tapt uansett om de dukker opp på kontoen til Unibet eller ei. Du sparte bare litt tid. Anonymkode: 0d307...a0b 1
Loboto Skrevet 6. juli 2022 #3 Skrevet 6. juli 2022 Du må jo ringe banken, pengene nådde nok aldri unibet
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2022 #4 Skrevet 6. juli 2022 Hvis transaksjonen er gjennomført av en 3 part så kan det ta litt tid før pengene kommer enten til spillekonto eller bank. Jeg fikk akkurat tilbake mine 400kr jeg «mistet» i en lignende transaksjon- etter 1 år! Jeg hadde selvfølgelig avsluttet mitt konto siden de ikke ville finne pengene mine, men var bare tvungen til å åpne konto på nytt så jeg kunne få bruke pengene mine. Anonymkode: f58bd...6dd
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #5 Skrevet 7. juli 2022 Bankene er forpliktet å avvise når de forstår at pengene går til utenlandsje spillselskaper. Derfor går det ikke å overføre direkte. Men det er mulig å gå rundt denne «sperren» ved å bruke tredjepart. Prøvde du å overføre direkte fra kortet, eller via tredjepart? Kan det hende at pengene er hos tredjepart? Hva står på kontoutskriften om hvem mottaker av pengene? Anonymkode: a6642...5e6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå