AnonymBruker Skrevet 6. juli 2022 #1 Del Skrevet 6. juli 2022 Vurderer leie en bil fra denne siden. Men jeg trenger bare bilen for 1 time, men alle priser er oppgitt i 2 timer. Er 2 timer minstekravet, eller kan man leie billigere for 1 time også? Hva er deres erfaring med å leie bil fra denne siden? Anonymkode: bc1b5...0b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjompen Skrevet 8. juli 2022 #2 Del Skrevet 8. juli 2022 Jeg har bedre erfaring med Hyre, de tilbyr også timesleie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #3 Del Skrevet 8. juli 2022 Fjompen skrev (12 timer siden): Jeg har bedre erfaring med Hyre, de tilbyr også timesleie. Okei, takk for svar 😊 Jeg sjekket ut de også, men virker som det bare er i byene 😕 Jeg bor ca 20 min unna Oslo ts Anonymkode: bc1b5...0b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2022 #4 Del Skrevet 12. juli 2022 On 7/8/2022 at 9:15 AM, Fjompen said: Jeg har bedre erfaring med Hyre, de tilbyr også timesleie. Timesleie, men kjipt når 1 time akkurat ikke er nok. Jeg leide bil i 1t og 10 min og betalte for 2 timer. Litt surt, men enig i at Hyre er supert utover dette. Anonymkode: 5b738...0a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå